vraagje

• linnie

Hallo allemaal ,

hartelijk dank voor jullie berichtjes . Even voor de goede orde ! mijn vriend is al vriend is al 4 jaar van het slechte pad af . Dus hem vertellen dat ie op het goede pad moet blijven vind ik een beetje onzin. Doet mij inderdaad pijn als ik een reactie krijg dat ik hem daarvan moet overtuigen ,Beetje kortzichtig ook . Maar goed , niet iedereenis hetzelfde. Ondertussen ben ik al iets verder(zo``n twee weken ) de dagen gaan voorbij en spreek hem regelmatig . Ik vind het prettig om tezien dat ik niet de enigste ben die dit meemaakt . Ik voel mijn niet zo zeer een slachtoffer hoor, maar inderdaad ik ben ook niet de schuldige en heb er ook zeker niet omgevraagd . Ik ben al een paar keer geweest naar die site maar kan dat forum niet vinden !?

Mijn vriend zit in HVb , om even op de vraag terug tekomen . Hij verblijft daar voor 6 maanden .En verlof heeft hij al aangevraagd en misschien komt hij in aanmerking voor het enkelbandje verhaal . Maar daar zal waarschijnlijk niet iedereen het mee eens zijn .

• nikki

Je moet je aanmelden om bij Hart achter slot en grendel te kunnen komen.Je krijgt dan een mailtje terug waarmee je lid bent, dit is kosteloos maar op die manier kan niet zomaar iedereen op de site en wordt je privacy gewaarborgt.De hele site is eigenlijk een forum met allerlei verschillende onderwerpen waar het meeste gewoon onder “algemeen”wordt gepost…Allemaal zitten we in het zelfde lekke schuitje….met veel verdriet,vragen, frustratie maar ook een heleboel lol,plezier en erg veel steun…

• linnie

Laat ik het nou net gevonden hebben . het is een wonder! ik zag het opeens staan, terwijl ik overal(dacht ik) gezocht had , Heb me al aangemeld en wacht nu op het maitlje terug . Bedankt he !