weblog elektronische detentie

• Newana

Kan iemand mij vertellen of deze link op slot is gegaan en niet meer bestaat?

ik probeer het te lezen, maar blijf op de beginpagina terechtkomen….

(ik bedoel de link die ook hier op gevangenis.pagina staat)

• Mandy

Als je de begin pagina blijft krijgen Newana dan bestaat die log helaas niet meer .Ik heb het ook een paar keer geprobeert en heb hetzelfde dus denk dat ze die link beter kunnen verwijderen

• Beheerder

Om welke link gaat het Mandy, dan verwijder ik deze op de pagina.

• Beheerder

ZIe het al de link is verwijderd, weblog elektronische detentie bestaat niet meer.

• Mandy

Ik probeerde je al te mailen maar dat lukte om de èèn of andere reden niet vanmorgen

• Jan

Hahaha,

Dit weblog is gesloten na een week. Het bleek dat de betreffende man met elektronische detentie van zijn vrijheid gebruik maakte om wederom mensen op te lichten op marktplaats en dergerlijke. Totdat Geenstijl.nl daar achter kwam en erover schreef!

Vreemde situatie, iemand die via internet mensen heeft opgelicht en vervolgens elektronische detentie krijgt, zodat hij verder kan gaan met mensen oplichten. In dit geval was het dus geen succes.

• Joep

Zo kende ik iemand (beroepshalve) die voor dealen in de gevangenis zat. Hij was één van de eersten in Nederland die met ET mocht. Hij hield zich keurig aan de aspraken, behalve dat hij wel heel veel bezoek thuis kreeg.

Hij bleek dus weer gewoon te dealen vanuit zijn huis. De rest vande straf kwam hij dus maar weer binnen uitzitten.

• San

Ja, en dan is het altijd weer balen dat die mensen het verpesten voor anderen! Niet te geloven dan krijgen ze alvast een beetje vrijheid terug dmv ET en dan gaan ze gewoon verder met criminele activiteiten. ;-(

Groetjes,

Sandra