Veenhuizen

• Tara

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer,mijn man word overgeplaatst naar Veenhuizen Gevangenis.

Nu loop ik me echt rot te zoeken naar info… kom op een site terecht van CAD of zo maar daar word ik niet veel wijzer uit.

Zijn er mensen die andere site's of zo hebben over deze gevangenis?? alvast bedankt groetjes Tara

• Joep

Hallo Tara,

Het helpt als je weet naar welke inrichting in Veenhuizen hij overgeplaatst gaat worden, want er zijn er een stuk of wat daar.

Hier op de site komen regelmatig (oud)personeelsleden van Veenhuizen en ook familieleden van mannen die in Veenhuizen zitten, dus die kunnen vast wel antwoord op je vragen geven.

Probeer op Google maar eens: Norgerhaven, Esserheem, Bankenbosch of Oude Gracht in te toetsen. Dat zijn namen van 4 verschillende inrichtingen in Veenhuizen.

groeten, Joep

• Tara

Hij gaat naar esserheem volgens mij…

Bij google heb ik gister gezocht maar krijg allemaal info waar ik eigelijk niet zo veel mee kan komt allemaal op de site CAD uit ..

Bedankt voor je reactie.

Alle info is welkom groetjesss Tara

• Tara

Nog even dit .. mijn man heeft gebruikt maar is daar al een tijdje van af !!

En ik lees steeds maar over verslavingszorg als ik kijk op Esserheem daar snap ik dus nu even niks meer van… groetjes Tara

• kelsey

Hoi Tara,

Mijn vriend zit daar ook, wat voor info wil je hebben.Misschien kan ik je vragen beantwoorden. Info op internet over de inrichting zal je niet vinden.

Groetjes

• Tara

Hoi Hoi .. ja ik heb het gemerkt,Als je wil mag je me toevoegen op msn

cezayirerso8@hotmail.com p.s hij ging niet naar esserheem maar een andere in Veenhuizen de naam is me even ontschoten…

Groetjes Tara

• kelsey

Hoi tara,

Ik heb geprobeerd je toe te voegen, het lukt me niet. Misschien kan jij mij ff toevoegen……….kelseysummer@hotmail.com

• Tara

heb je toegevoegd

ik zie je vanzelf wel verschijnen

• Mel

Hoi Tara

Mijn vriend heeft in Esserheem, Norgerhaven en Bankenbosch gezeten. Dus als je vragen hebt, stel ze maar!

Mel

• Liza

Hoi Mel .. Ja ik had Kelsey ook toegevoegd op msn alleen zijn we denk ik allebei op verschillende tijden op msn helaas!!

Maar wat ik graag wil weten hoe dat daar met bezoek en zo gaat, hij had het over dat die daar elke week 2 uur bezoek heeft .. Is dit waar ?

En hoe gaat dat met BZT is dat makkelijk om te krijgen of ???? ik weet helemaal niks over deze gevangenis, over heel veel gevangenissen staat op internet veel info maar over veenhuizen helemaal niks eigelijk…maar ik weet niet of je msn hebt dan mag je me toevoegen hoor .. Cezayirerdo8@hotmail.com goetjes Tara