vraagje...

• Tara

Hallo allemaal…

Ik zit weer met een groot ??

Mijn man zit in Almelo hvb hij heeft al eens eerder Iso gehad 14 dagen maar is na 3 dagen weer terug naar zijn cel geplaatst…

Nu zit hij weer in de iso omdat hij muziek overlast bezorgde heb ik gehoord want hij heeft zelf niet gebeld niks…

Nu komt de vraag.. omdat ik in de buurt van Almelo woon ga ik wel eens daar heen en kunnen we elkaar zien en praten(schreeuwen) haha naar elkaar,Omdat ik dus van niks wist ben ik gewoon gegaan en een jongen zei dat hij 14 dagen iso heeft en word overgeplaatst naar vught en dan maar 1 x per maand bezoek mag …

wat ik raar vind hoe kunnen de medegedetineerden dat nou weten ???

KAN DIT ???

En kan je voor muziek overlast echt zomaar 2 weken Iso krijgen ?? waarschijnlijk heeft die wel waarschuwingen gehad maar dan nog …. alvast bedankt groetjes Tara

• oeps

Het is net als buiten de muren…..Je BUREN weten meer dan jij zelf.????

• Tara

Hahaha ja daar lijkt het wel op,Maar het lijkt mij toch niet dat ze dat ff in een theekransje gaan bespreken …hij is donderdag in de Iso gekomen en vanmiddag hoorde ik dat .. oke dat ze wat opvangen over een overplaatsing maar precies naar VUGHT en dan 1 x per maand bezoek is wel heel erg in detail dacht ik of wil ik het nou gewoon niet horen ? ooohh ik word gek

• Blacky

Laat je niet gek maken meid, er is vast wel iemand in Almelo die je meer kan vertellen. Misschien is het een idee om even met zijn advo te bellen ? Of desnoods met het hvb zelf ?

Sterkte,

Blacky

• Tara

dank je .. maar de advocaat die doet al heel weinig, denk dat die niet eens weet wat daar aan de hand is .. en met HVB heb ik gebeld maar die vertellen niks,Maar hij heeft gewoon recht op bezoek toch ?.. Dan kom ik er woensdag wel achter.Alleen dat maakt me juist zo gek niet weten wat er aan de hand is .. Groetjes Tara

• tam

weet je wwat je kan proberen mij is het tot nu toe altijd zo gelukt

om er achter te komen vis de geestelijke daarzo

mij helpen ze altijd wel

ik vind het vaak goede en liefie mensen

mischien is dat een ideetje voor je

veel succes

• Tara

Oke dat is wel een goeie maar hoe doe ik dat dan ?

Kan ik gewoon bellen of wat kan ik doen …?

Alvast bedankt..tam schreef:

>

> weet je wwat je kan proberen mij is het tot nu toe altijd zo

> gelukt

> om er achter te komen vis de geestelijke daarzo

> mij helpen ze altijd wel

> ik vind het vaak goede en liefie mensen

> mischien is dat een ideetje voor je

> veel succes

• Tara

Bedankt allemaal voor jullie reacties,Het blijkt dus een grote leugen te zijn geweest

Hij zat wel in de Iso alleen geen 14 dagen en dat van Vught is al helemaal een broodje aap verhaal.

Dacht ik laat het even weten..

• tam

nou gelukkig maar