10 dagen geen contact

• rissie

ja je hebt helemaal gelijk,,,8 maanden,mijn god ik zou helemaal gek worden..heel veel succes en sterkte toegewenst groetjes ris

• Johan

Als iemand alle beperkingen krijgt opgelegd van de RC, dan mag die persoon alleen contact hebben met zijn advocaat zoals Joep schreef. Als de beperkingen zijn opgeheven mag die persoon weer gewoon contact hebben.

Iemand die in een HvB komt en geen beperkingen heeft mag altijd een inkomsten telefoontje plegen op kosten van de inrichting of een brief op kosten van de inrichting versturen.

Dat familie van een gedetineerde geen contact kan krijgen, dat klopt tenzij ze een brief sturen. Er wordt namelijk geen informatie verstrekt door bewaarders of telefoniste, en er wordt zeker niet doorverbonden naar een afdeling.

• rissie

hij zit dus nu in het Huis van Bewaring…in middelburg,torentijd…en niemand mag contact hebben met hem.en info geven ze al helemaal niet..maar goed zo gauw het onderzoek is afgerond zullen we wel wat horen..groetjes ris

• San

Ja dankjewel…. voorlopig is er nog geen zicht op wanneer de zitting dan gaat komen. Mijn vriend heeft wel zijn eis al gehad, maar het zal denk ik pas in september na de vakantieperiode worden. ;-) Dat eeuwige wachten zonder dat je iets kunt doen is zo klote, maarja er zit niks anders op :-(

Groetjes,

San