help

• moeder

beste joep

ik heb via via van deze site en jou gehoord

mijn zoon zit sinds 3 weken vast in italie ,nu weet ik niks van dit alles weet dus niet wat ik moet vragen maar het aller belangrijkste is weet jij of je er op bezoek mag als moeder zijnde,, we horen al die tijd niks van hem hij heeft een brief verstuurd en dat is het ik maak me vreselijke zorgen en ik weet zeker hij ook,,hoe kan ik kontackt maken ik denk zelf dat hij niet meer mag schrijven

kun je mij een beetje wegwijs maken

bvd een wanhopige moeder

• dolfijn

hALLO,

Als je wilt kun je lid worden van de site hart achter slot en grendel deze staat ook op de site onder het thuisfront, op deze site zitten vrouwen die ook hun partners in het buitenland hebben zitten o.a. ook italie, dus hun kunnen je vast en zeker wel tips en informatie geven,

misschien tot ziens op de site,

groetjes dolfijn

• Astrid

Hoi,

Mijn vriend zit in Italië, dus ik kan je wel het e.e.a. vertellen. Op de site van de Nederlandse Ambassade in Rome kan je ook enige info vinden.

http://www.olanda.it/ (consulaire zaken en dan Nederlanders in Italië)

Als familie zijnde is het geen probleem om op bezoek te gaan. Voor de zekerheid wel even informeren bij de Ambassade. Ik weet niet of bezoek ook mogelijk is als ze nog bezig zijn met het onderzoek. Voor zover ik weet, mag ie altijd brieven schrijven. Als hij een tijdje zit, kan hij ook een verzoek indienen om te mogen bellen.

Stuur me anders even een mailtje astrid_327@hotmail.com

Groetjes, Astrid

• Joep

Hallo wanhopige moeder,

Dit forum is niet alleen bedoeld om vragen aan mij te stellen. Natuurlijk weet ik door mijn werk wel het een en ander over zitten in Nederland.

Maar deze site is meer. Hier komen lotgenoten, familieleden, personeel, exgedetineerden en mensen uit de rechterlike macht om raad te vragen en te geven.

Ik wilde dat ik je kon helpen, maar over zitten in het buitenland weet ik niet veel, behalve dat ik persoonlijk een pater ken, die een paar keer per jaar voor Epafras Nederlandse gevangenen in Marokko opzoekt.

Maar de kracht van dit forum is dat er veel hulpvaardige mensen zijn, die hun schat aan ervaringen met je willen delen en je met raad en daad terzijde willen staan.

Veel sterkte en ik weet zeker dat je hier geholpen gaat worden,

groeten, Joep

• Daniella

Hij is vanavond vrijgekomen!!!