moeilijk

• love

hallo allemaal

• love

Wat is het toch vervelend, elke dag weer wakker worden met het realiteit, ik mis hem zo erg. Waarmom is het geen droom? Of zijn dromen altijd bedrog. Ik weet het niet meer. Het voelt goed als ik aan je denk, maar met de dingen erom heem wordt ik verdrietig. Hoelang houd iemand dit vol? Toch ben ik rezue blij dat ik je ken, en eigenlijk wil ik je ook niet meer kwijt.

Kusje Love

• Alowysius

Hallo Love het is nou eenmaal de realiteit zoals de situatie nu is.

Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen.

De man waar jij het over hebt houd vast zoveel van je dat hij deze situatie nog lange tijd aankan, en dan gaat vanzelf wel blijken wat er van komt.

groetjes ….

• love

He hallo Alowysius trouwens een lastige naam hoor, maar wel apart.

Dat is hem wel geraden ook dat hij het nog ffs volhoudt, moet er nu niet echt aan denken dat ik niks van hem hoor. En ik denk ook niet dat hij echt zonder me kan ook al zien of horen we elkaar niet elke dag.

garoetjes —-

• San

Hoi Love,

Jullie zijn in een situatie als deze heel belangrijk voor elkaar. Jij bent voor hem heel belangrijk omdat je buiten trouw op hem wacht en hem steunt en hij is jouw enige link met de toekomst. Het blijft gewoon moeilijk.. zeker ook voor de thuisblijvers, want die worden net zo hard gestraft als de gedetineerden zelf. Hou vol meid en wie weet zal hij snel weer bij je zijn. ;-)

Groetjes,

San

• love

hai Alowysius, en ook San,

Ik heb nu wel gemerkt dat we een heel speciaal stel zijn, Iedere keer dat ik hem hoor of zie voel ik een bepaalde chemie, en denk dan (misschien onterecht) dit kan bijna niet kapot.

Ltr.

Love

• love

En wat ik nou zo leuk zou vinden, gewoon weer een keertje gezellig samen ontbijten, bakkie, sappie, en gewoon een simpel warm broodje, misschien een lekker eitje erbij.

Of moet ik gewoon maar verder blijven dromen.

love

• Alowysius

hoi love wat jij daar zegt zou ik ook wel willen.

Een weekendje op stap bijvoorbeeld.

wie weet komt dat nog .

En je weet maar nooit, soms komen dromen uit

• love

ja, het valt wel maar niet mee, volgens mij zijn dromen werkelijk bedrog. In ieder geval op deze manier doorgaan is niet zoals ik het graag zou willen. Maarja je moet sterk zijn he.

Iets is niets, maar juist dat iets betekend een heleboel.

Kus

Love