nog een vraagje over 30 dagen erbij..

• Tara23

Hallo,Hij heeft dus 6 weken gekregen voor het gepleegde feit en moest nog 4 maanden van voorwaardelijk zitten dat is 5 en halve maand maar dan zou hij 18-11 vrij komen maar nu zijn vonnis binnen is staat daar 20-12 op dat betekend 30 dagen extra de bewaarders hadden hem wel verteld dat hij 30 dagen erbij had gekregen maar dat heeft de rechter hem niet gegeven op de dag van de zitting weet iemand hoe dit kan ?? ik word helemaal gek ik kom er niet uit en de advocaat geeft ook niet echt duidelijke antwoorden …. bedankt alvast !!

• Joep

helemaal gek worden heeft geen zin en je helpt er niemand mee, jezelf zeker niet. Extra 30 dagen kan iets ouds zijn of boetes. Je vriend kan dit bij de afdeling Bevolking navragen wanneer zijn vonnis binnenkomt en jij kunt het doorde advocaat laten uitzoeken,

groeten, Joep

• Tara

Hoi dank je voor je reactie ..daar zat ik zelf ook aan te denken mischien een boete of zo maar dan moet die wel heel hoog zijn moet je daar 30 dagen voor krijgen en het staat op zijn vonnis maar de rechter zei er op die dag niks over .. de oude zaken heeft die al uitgezeten dus dat kan het niet zijn ..dan ga ik toch maar weer die advocaat aan zijn kop zeuren denk ik ;) maar toppie van je bedankt groetjes Tara

• jolande

Hoeft niet zoveel te zijn.

Mijn vriend heeft 50 dagen gekregen voor 100 uur taakstraf wat hij niet gedaan heeft.

• Tara

Woow Jolande dat is niet mis zeg .. sterkte ermee xx Tara