Verlof ?? kan het ja of nee ?

• Tara23

Hallo allemaal,

Een vraagje mijn man zit vast voor 5 en halve maand kan hij verlof krijgen en zo ja .. hoe?? wat zijn de voorwaarden ? alvast bedankt

• sisi

het kan wel maar onderer bepaalde voor waarden zoals geboorte,of overlijden.

• Tara

hmm oke bedank ik .. want ik hoorde afgelopen week weer dat het wel gewoon kan als je maar geen rapport heb gehad dat je drugs gebruikt ik snap er niks meer van en op internet is er ook niks echt concreets te vinden..pff maar jah ik kom er vast wel achter ;) bedankt in ieder geval xxx Tara

• Joep

Na een rapport wordt standaard het eerste verlof afgekeurd

groeten, Joep

• Tara

hmm oke ..maar daarna dan ?? of is het dan ook alleen in geval van overlijden en geboorte en zo of kan hij dan nog steeds verlof aanvragen ? bedankt alvast ..

• Tara

p.s hij heeft iso gehad en een rapport omdat hij met mij contact had als ik daar naartoe ging in de avonden dan konden we met elkaar praten daar is hij mee betrapt ….mischien dat dat meeweegt of ?? ik weet het ook niet hoor dacht ik zeg het maar ff ;)

• Joep

Hallo Tara,

Na een rapport wordt het eerste verlof afgekeurd, zeker als hij ook in de iso gezeten heeft. Na de normale termijn mag hij dan een 2e verlof aanvragen, wat behandeld gaat worden, maar ik denk dat zijn resterende tijd daarvoor net te kort is.

Laat hem zelf informeren bij de BSD, die weten hier alles van en kennen zijn dossier ook,

groeten, Joep

• Tara

oke in ieder geval heel erg bedankt voor de reactie.. we gaan het uitzoeken groetjes Tara

• G

hoi het kan wel normaal als je afgestraft bent kan je verlof aanvragen voor 60uur maar daar gaat meestal tijdje overheen en aangezien je vriend 5 en halve maand moet zitten.mijn vriend zit nu al bijna 6 maanden en moet nog 8 maanden en wacht nog steeeds op verlof groetjes

• Tara

oooh ..dat is wel kl*** maar veel sterkte ermee in ieder geval

Groetjes Tara