Nederlandse gevangenen in Colombia

• Rene Hoogenboom

Daar het boek “Levenslang in Thailand” van Pedro Ruijzing mij best heeft aangegrepen en daar ik december 2005 weer in Colombia ben, zou ik indien mogelijk gevangenen in Colombia kunnen/willen bezoeken. Zijn er zowiezo wel Nederlandse gevangen in Colombia ? Wie kan mij meer info geven.

• San

Als ik jou was dan zou ik eens bellen met de stichting van dominee Spoor genaamd Epafras. Die bezoeken namelijk nederlandse gedetineerden en kunnen je vast wel vertellen wie er waar zit in Columbia.

Groetjes,

San

http://www.epafras.org/

• Rene Hoogenboom

Thanks San,

Maar ik heb deze organisatie al eens gemail. Waarschijnlijk zijn ze erg druk, maar ik wacht op hun antwoordt.

Rene

• bren

Je zou ook de nederlandse ambasade in Colombia kunnen proberen

• San

Je kunt ze ook bellen ;-) dan krijg je ze gelijk aan de lijn. Het zijn super aardige mensen!

Groetjes,

San

• Rene Hoogenboom

Ik heb geprobeerd via de website van de Colombiaanse Ambassade het een en ander uit te vinden, maar de attachments die op hun pagina gevangenis staan kan ik op een of andere manier niet aanklikken. Ik zal ze van de week eens mailen of bellen. Wel raar dat er op b.v. Prisonlife.nl veel landen vermeld staan zoals Ecuador, maar geen Colombia……of het moet zo zijn dat er daar geen NLers zitten.

• San

Hoi Rene,

Ik heb even op de site van Epafras gekeken bij de bezoeken, maar in oktober gaat er iemand bezoeken afleggen in Venezuela EN Colombia! Dat geeft aan dat er wel degelijk Nederlanders gedetineerd zitten in Colombia, dus als ik jou was zou ik gewoon even bellen met Epafras en het vragen. Het zijn echt hele aardige mensen die toch goed op de hoogte zijn van de Nederlanders die in het buitenland gedetineerd zitten. Ze hebben ook contact met Buitenlandse Zaken en de plaatselijke consuls in de desbetreffende landen.

Groetjes,

San

• Rene Hoogenboom

Iedereen bedankt voor de goede tips. Ik heb diverse mailtjes verstuurd o.a. naar Epafras, Prisonlife en Ned. Ambassade in Colombia.

Helaas tot op heden nog van niemand iets gehoord, maar ik wacht geduldig af.

Indien iemand nog andere goede ideeen heeft…….graag ?

Rene