Telefoneren naar...

• DutchMami

Hallo,

Ik heb even een klein vraagje:

M'n exvriend zit sinds korte tijd vast in Hoogeveen (De Grittenborgh).

Hij belt me af en toe maar ik vraag me af of ik hem óók kan bellen daar? En hoe dat in zijn werk gaat?

Of is het alleen eenrichtingsverkeer wat telefoneren betrefd (hij kan mij bellen,ik hem niet?).

Alvast bedankt voor reacties!

(Ik heb hier absoluut geen ervaring mee,met het hele gevangenis-gebeuren maar ik wil toch even weten hoe en wat)

• kelsey

Hoiii,

Bij mijn weten kan hij alleen jou bellen en jij hem niet.

Groetjes

• Mandy

Nee tuurlijk kun je hem niet bellen of hij moet illegaal in het bezit zijn van een mobiele telefoon ofzo

• lissa

blijkbaar is het voor haar niet een nee tuurlijkniet, want anders zou ze deze vraag niet stellen.

maar idd dutchmami, het is niet mogelijk dat jij hun kan bellen, je bent helemaal afhankelijk van hem.

wens je veel sterkte toe.

lissa.

• DutchMami

Bedankt in elk geval.

Opzich had ik het wel verwacht, maar hij belde ineens dat ik het telefoonnummer van daar op moest schrijven, dus ik dacht van Nouja, misschien ;)

Nogmaals bedankt!

• San

Haha ja jammer he dat dat niet kan, want dan belde ik mijn vriend dag en nacht ;-) Bij mij is het ook maar iedere keer weer afwachten wanneer hij mag bellen. Ik hoor wel regelmatig dat er mensen binnen zitten met een mobieltje, maar in Spanje waar mijn vriend zit gaat dat al helemaal niet.

Groetjes,

San

• Joep

Telefoonnummer is handig wanneer er iets gebeurt thuis. Dan kan je de inrichting bellen met het verzoek of ze de boodschap willen doorgeven dat hij dringend naar huis moet bellen. Maar inderdaad, je kunt hem niet opbellen.

groeten, Joep

• sisi

hij kan aleen jou bellen .

tenzij het echt iets erg is gebeurt dan kan je een berichtje achter laten en dan beld hij jou terug.DutchMami schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik heb even een klein vraagje:

> M'n exvriend zit sinds korte tijd vast in Hoogeveen (De

> Grittenborgh).

> Hij belt me af en toe maar ik vraag me af of ik hem óók kan

> bellen daar? En hoe dat in zijn werk gaat?

>

> Of is het alleen eenrichtingsverkeer wat telefoneren betrefd

> (hij kan mij bellen,ik hem niet?).

>

> Alvast bedankt voor reacties!

> (Ik heb hier absoluut geen ervaring mee,met het hele

> gevangenis-gebeuren maar ik wil toch even weten hoe en wat)