gevangenis

• aalt

vond het wel leuk in de gevangenis van 1990 tot 2004 . voor artikel 285

leuker dan buiten .

de bewaarders waren vriendelijker dan die hele tyfus maatschapij buiten waar je als ex gedetineerde geen schijn van kans meer maakt .

in de bajes werd ik als mens behandeld en buiten door de maatschapij verkracht

daarom er komt eeen tijd aan dat de geschiedenisboeken herschreven kunnen worden

wens iedereen van de medische dienst van pieter baan flevo furture de foba van de overamstel en niewegein een prettige dag toe .

tot ziens vaan aalt

• mitch

kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is om weer buiten te zijn. Maar je kan ook positief zijn toch? Nu kan je weer aanje toekomst gaan bouwen.. Misschien samen met iemand. Neem aan dat je er wel iets van geleerd heb en denk toch dat als je je leven weer op orde heb het buiten gezelliger is dan binnen.. Bedoel nu kan je met ons praten (grapje)

Maar kop op probeer er wat van te maken hier buiten in deze boze grote wereld.

sterkte

• Nelis

Hoe kan iemand leren van zijn fouten, als het in de gevangenis beter is dan er buiten.

Laten ze maar werken voor hun geld een AFZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Ik hoop dat, alle mensen die in het gevang hebben gezeten het woord gevangenis het kippenvel laat op komen.

PS: Wat mij betref mag iemand die 3x achtereen in de bak gezet word, zonder pardon de dood straf kan krijgen.

Want als je niet wil leren of luisteren……………………….. dan maar helaas doeiiiiiiiiiiiii.

Dat ruimt mooi op namelijk.

Nelis

• nikki

tuurlijk Nelis, je hebt helemaal gelijk……………………….

• OPa Kees

Nou nelis dat is taal als een kip zonder kop.En nikki ja verstond zonder end.

Binnen de muren hebben ze het niet slecht.Maaaaaar als iemand vrij komt krijgt die gene het zeer moeilijk.Zondersteun van zijn geliefde komt de persoon er niet door.Wij weten NU hoe de reclassering en hulp (?) instanties achter je aan jagen..

Wees verstandig en denk nuchter en hou je positieve bijelkaar.

• Mel

Whahaha, ongelooflijk. Normaal gesproken zou ik hier weer tegenin gaan maar het is overduidelijk dat jij hier de boel probeert op te fokken en kan er dus alleen maar om lachen.

Ik hoop dat je door je domme uitspraken verwijderd wordt van deze site. Dat ruimt namelijk ook mooi op!

Dag Nelis……………..

Mel

• San

He Aalt ik begrijp heel goed waarom je zo praat. het is in Nederland nu eenmaal niet al te best gestelt met de instantie's die een gedetineerde na zijn of haar detentie moeten begeleiden. Kijk daar binnen word alles voor je geregelt. Je eten, je vaste lasten die je niet hebt, enz buiten hoort er eigenlijk intensieve begeleiding te zijn voor mensen die dit niet zelf kunnen en die is er vaak niet. Probeer positief te blijven en aan je toekomst te bouwen. Hoe “fijn” het binnen ook lijkt….. buiten is het nog veel fijner als je aan je toekomst gaat bouwen. Natuurlijk zijn sommige mensen buiten kl@@tzakken, maar dat heb je binnen ook… dat weet je volgens mij zelf ook wel. Focus je op de toekomst, want er is nog niks verloren ;-)

SUCCES!!

Groetjes,

San

• San

Nelis toch wat ben jij grappig zeg hahahahahahahaha!! Als je wilt opruimen kan ik ook nog wel een paar dingen verzinnen ;-)

Als je het doet om bezig te zijn, dan kun je vast wel betere argumenten bedenken en een goede discussie hier starten. Er zitten hier meerdere mensen die wel van een discussie houden, maar dan moet je niet met onzin aankomen.

• Hyperactief

Whahaha, ongelooflijk. Normaal gesproken zou ik hier weer tegenin gaan maar het is overduidelijk dat jij hier de boel probeert op te fokken en kan er dus alleen maar om lachen.

Ik hoop dat je door je domme uitspraken verwijderd wordt van deze site. Dat ruimt namelijk ook mooi op!

Dag Nelis…………….. Aldus : Mel.

:D:D:D Hoi Mel, de reactie van Nelis kon je ook op diverse forums waarnemen na het incident met de TBSser waar meer als 95% van de reactie's via diarree spontaan naar buiten kwamen. Het is slecht gesteld met het denkvermogen in Nederland……. Ook begrijpt Nelis niets van aalt zijn opmerking, want het probleem van de maatschappij zijn juist mensen als Nelis, die alles en iedereen die anders is dan de voorgepoepte modelburger uitkotsen….. Groetjes v Hyperactief

• Mel

:D