Hieronder staat een vraag van iemand die zich Joep noemt. Ik ken de man niet, maar ik ben het zeker niet. Ik wil hem vragen hier onder een andere nick te posten,
groeten,Joep (de echte!)
Kijk dat is nou net wat er op het internet gebeurt.
Je kan invullen wat je wilt.
Daarom is het Handig dat je IP nummers kan traceren.
Dan zie je ook gelijk dat er mensen zijn met verschillende namen en e-mail adressen.
Vooral voor die genen die op de site,s voor lotgenoten anderen proberen een poot uit te draaien…
Blijf alert……..Gr..Opa
Volgens mij is het verschil wel zichtbaar, beiden een andere provider en de “andere” Joep heeft een emailadres en de “echte” niet, althans niet zichtbaar.
Ben het wel eens dat het voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is, verwarrend kan zijn. Daarbij geef ik ook Opa Kees gelijk, dat er veel te veel misbruik wordt gemaakt.
Groet,
Alkien.
Mijn reactie was er eentje op jou hoor. http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1339&i=3417&t=3413 Uit jou reactie blijkt dat jij niet leest, en niet kijkt. Als je dat gedaan had had je geweten dat ik juist wel oplet en zo dus gelijk door heb of iemand onder een andere naam zit, of dat het iemand is met verschillende providers. M.a.w. ik heb ALTIJD mijn ogen open.
Lees nou eerst maar eens goed dan zal je zien dat beiden van jou rewacties kant nog wal raken.
Alkien.
Precies Alkien, in de jaren dat wij op internet zitten hebben we al heel wat mensen gezien die onder verschillende namen op één prikbord zitten. Alhoewel waar deze topic over gaat geen opzet hoeft te zijn. Neem mijn “dubbelganger” maar, heeft zowel dezelfde echte voor als achternaam, gebruikt dezelfde nick naam nog bij stom toeval zonder dat die mij kan, en dezelfde politieke voorkeur en nog wat gelijkenissen. Het enigste waardoor mensen hem van mij kunnen onderscheiden is dat die een heel andere schrijfstijl heb en voor zover ik weet niet op Startpagina prikt, en jonge kinderen terwijl die van mij al volwassen zijn. En hij is een flink stuk jonger, maar goed dat kunnen anderen niet onderscheiden. Wat ik er mee aan wil geven, is dat er zelfs toeval bestaat. Groetjes v Hyperactief
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?