Hallo,
Ik heb een vraag, zijn er mensen die uit ervaring hebben mee gemaakt dat je als je in detentie zit niet medisch geholpen wordt,
Mijn man moet een onderzoek ondergaan aan zijn bloedvaten, maar de arts ( die hij nog nooit heeft gezien) uit Maashegge, vindt dat hij dit maar uit moet stellen tot na zijn detentie!!!!!
In het kort voor de duidelijkheid, mijn man zit in een open dus elk weekend thuis, ik ben met hem naar mijn huisarts gegaan, en die heeft hem door gestuurd naar het ziekenhuis voor dat onderzoek, nu heeft hij dit gemeld in maashegge bij de medische dienst, en die zou in overleg gaan met de dokter, nou die man verteld nu dat hij maar moet wachten tot einde detentie, hij heeft die dokter nog nooit gezien,
volgens onze huisarts is het echt nodig dit onderzoek want hij kan nog geen 400 meter meer lopen zonder pijn.
Dit alles draait om geld, wie gaat dat betalen, maar ook gedetineerde zijn MENSEN die recht hebben op medische verzorging, heeft iemand hier ervaring mee want dit kan toch niet dat iemand niet geholpen MAG worden!!
groetjes dolfijn