aan welke eisen moet een gevangenisbewaardster voldoen.
ik bedoel een bepaalde moraal moet je er toch op na houden.
Hoi ikke,
Als ik het zo lees heb je een probleem met een bewaardster. Als je klachten heb over een bewaard(st)er kan je een klacht indienen bij de directeur van de betreffende inrichting, ook als jij je bedreigt voelt door haar.
Je kan je klacht schriftelijk aan de directeur richten, die zal de klacht onderzoeken.
M.vr.gr.
Johan.
nou volgens mij vroeg ikke gewoon wat en er word meteen gezegd over hoe erg bewaardsters wel niet zijn
dat vroeg ze toch niet
ik weet wel dat de mannlijke bewaarders ook geen lieferdjes zijn ze doen dan niks met de mannelijke gedetineerden maar geven wel hun tel aan hun vrouwen (sommigen dan ) dus daar valt ook genoeg over te zeggen
maar ik zou je vraag ook niet echt kunnen beantwoorden ikke
ik weet wel dat je bepaalden keuringen moet doen geestelijk en lichaamleijk
in den haag
nou groetjes
tam
Niet te mooi zijn slaat helemaal nergens op. Ik heb genoeg mooie PIWsters gezien in al die jaren dat ik binnen werk. Nou weet ik wel dat smaak persoonlijk is, dus wat ik mooi vind zal een ander anders beoordelen, maar de opmerking dat ze niet te mooi moet zijn slaat nergens op vind ik.
Wel moet lang haar afgeknipt worden of in een knot of vlechtjes of staartjes gedaan worden, of hoe dat allemaal maar heet (sorry ik ben geen kapper).
groeten, Joep
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?