help...paniek

• ruby

ik was zo rustig omdat mijn vriend naar een HOI zou gaan,maar de situatie is veranderd hij is zaterdag in belgië gearesteerd.de rust is nu ver te zoeken hier.

wie heeft hier ervaring met de rechtsgang in belgië???

groetjes ruby

• djali

oeps meis, dat is k*t voor jou / jullie.

ik heb geen ervaring daarmee, maar wil je toch ff sterkte wensen met dit.

djali.

• Blacky

Jeetje Ruby, wou dat ik je kon helpen ! Heel veel sterkte !

Blacky

• ruby

thnx blacky en djali.

Ik weet niet wat me te wachten staat dus hoop dat er iemand is die mij kan vertellen hoe het in belgië gaat?

groetjes Ruby

p.s.ze hebben mijn auto in beslag genomen met de autopapieren en nu vragen ze dat ik aan kan tonen dat ie van mij is.

lekker hé ze hebben toch de papieren.

• San

He Ruby wat je auto betreft kun je toch aan de verzekering bewijzen opvragen? Als hij op jouw naam stond en jij hebt hem verzekerd, dan kun je dat op die manier toch aantonen dat hij van jou is of anders een brief schrijven aan het RDW.

Tja jammer genoeg weet ik niks van het rechtssysteem in België, dus daar kan ik je niks over vertellen. Blijf gewoon zoeken op het internet en anders bellen met Buitelnandse Zaken en de reclassering unit buitenland. Ik probeer nog steeds info te vinden over het spaansestrafrecht en ik weet het valt niet mee, maar gewoon zoeken dan ben je ook nog ff bezig.

Veel succes!

Groetjes,

San

• ff reageren

Hoe kan hij opgepakt worden als hij nog vast zat??

Want hij moest toch nog naar HOI gaan??

Of ben ik nu blonTT

• ruby

je kunt ook naar een HOI als zelfmelder nadat je schorsing hebt gekregen zoals mijn vriend.

dus ja….waarschijnlijk ben je blond !!!!!

• u2

belgie is zowat hetzelfde als nederland,waar zit hij in belgie?

• ruby

in turnhout,maar is het rechtssysteem hetzelfde?

want in de gevangenis daar moeten ze echt zo'n pakje aan enzo.en die gevangenis ziet er echt heel oud en vies uit.

• ff reageren

Nee ben niet blonTT ,maar ook niet op de hoogte als je maar een half verhaal er neer zet..want ik kan hier niet uit je verhaal opmaken hij zichzelf moest melden..Ja nu weet ik het dus wel..

succes verder