als mijn ogen het goed zien is de rust hier terug gekeerd omdat er toch een aantal berichten zijn verwijderd.
het heeft even geduurd maar toch gebeurd, persoonlijk ben ik er blij om!
djali.
Beste mensen, het is af en toe wel heftig, moet ik het laten staan of verwijderen.
Ik kan nooit iedereen tevreden stellen, soms verdwijnen berichten op verzoek.
zolang mensen elkaar niet lopen af te zeiken vind ik bijna alles goed. laten we het leuk houden. Er komen vele bezoekers en laten we dat zo houden.
groetjes
Je kunt niet begrijpend lezen, “Darksecret” ? Zal het je even uitleggen. Wat Djali en Nikki zeggen is, dat de R-U-S-T is weergekeerd. Ze hebben het niet over leuk gehad.
Goed, onze Drs is verwijderd, nu enkel jij nog. Tenzij je je weet te gedragen, uiteraard. Een abuse is nl zó verzonden…
Ten eerste hebben we het hier niet over “wijven” noch over “kerels”. Wanneer je hier bent om met je vocabulaire dit prikbord te “verrijken” moet ik je teleurstellen.
Het kan hier inderdaad heel “leuk”zijn, soms. Maar meestal gaat het er hier bloedserieus aan toe en, wat veel belangrijker is, respectvol.
Wanneer Nederland je niet bevalt, ga dan emigreren. Maar ga dit prikbord niet lopen verzieken omdat jij je verveeld.
Wanneer het je er enkel om te doen is de stoere gast uit te hangen, zoek dan een paar sites op waar de werkelijk stoere jongens uithangen en ga jezelf daar bewijzen. Doe je jezelf EN ons een plezier.
Met vriendelijke groet,
Blacky
Ahum Blacky?! Dat JIJ een probleem hebt met jezelf hoeft nog niet te betekenen dat IK een probleem heb.
En dat ik wegga en of blijf reageren op deze site is geheel aan mij. Want die vrijheid heb je wel in dit kutlandje…dat je je mening mag uiten en dat doe ik dus ook.
Ik val niemand aan tenzij JIJ je aangesproken voeld (wat schijnbaar wel zo is anders reageerde je niet!) dan is dat JOUW probleem niet de mijne.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?