Tja Joep vrouwen die niet goed bij hun hoofd zijn, vrouwen die spanning opzoeken, vrouwen die denken zo iemand te kunnen veranderen en ga zo maar door. Ik snap het zelf ook niet hoor, maar we moeten ook niet vergeten dat sommige situatie's heel begrijpelijk zijn als we er iets meer over weten. Soms lezen we verhalen in de krant en hebben we allemaal een mening, maar die kan best wel eens anders zijn als we de ins en outs van zo'n zaak zouden kennen.
Kijk vrouwen die Dutroux fanmail schrijven die zijn gewoon knettergek en die mogen ze van mij ook opsluiten. Waarom zou je zeggen……. nou dat zijn misschien wel de vrouwen die zo'n gek zouden helpen bij het lokken van kinderen.
Kijk ik blijf mijn man ook trouw en wacht op hem. Hij zit nu 5 maanden in Spanje en er is nog totaal geen zicht op hoelang het kan gaan duren. Alleen wij zijn al bijna 10 jaar samen en hebben 3 kinderen. Ik denk niet dat ik op hem zou wachten als ik hem nog maar net zou kennen en hij 20 jaar en TBS opgelegd zou krijgen, maarja er zijn vrouwen die dat toch doen.
Groetjes,
San