Ex-marinier Paul S. (38) uit Kerkrade, die wegens viervoudige moord is veroordeeld tot twintig jaar cel en tbs met dwangverpleging, krijgt geen verlof om te trouwen. Hij treedt begin augustus in de gevangenis in het huwelijk met een jeugdliefde.
Zijn advocaat W. Anker bevestigt dat, maar wil verder niets kwijt over de trouwplannen van zijn cliënt. Hij zegt alleen dat de kans dat S. de gevangenis mag verlaten voor zijn huwelijk nihil is. Zijn andere advocaat, R. Corten, zegt niets: ,,Ik bemoei me niet met het privé-leven van mijn cliënt''.
Paul S. zit momenteel nog in het huis van bewaring in Roermond. Nu hij zijn cassatieberoep bij de Hoge Raad heeft ingetrokken, is zijn vonnis onherroepelijk geworden en moet hij binnen enkele maanden worden overgeplaatst naar een gevangenis. Waarschijnlijk komt hij terecht in De Geerhorst in Sittard.
Einde bericht.
Op deze site komen veel vrouwen. Ik zag dit bericht als nieuws op de site staan en dacht: Wat voor vrouw trouwt met een man die net tot 20 jaar en TBS is veroordeeld? Hij heeft zijn eigen vrouw, met wie hij overigens in scheiding lag vermoord, met nog drie leden van haar familie.
Begrijpen jullie zo'n vrouw?
groeten, Joep