post retour

• Gabriel2

Vandaag kreeg ik een brief retour die ik zondag heb verzonden naar HVB Den Bosch.

Ik heb de brief geadresseerd als altijd met naam, reg.nr. Leuvense Poort postbus en postcode en plaats.

Op de brief staat leuvense poort, postbus en postcode doorgestreept en staat retour afz. z.o.z.

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is. In de brief zit een A4tje met op de ene kant een kindertekening en aan de andere kant een handgeschreven brief. Voor zover ik kan zien is de brief niet opengemaakt.

Ik sta voor een raadsel, ga morgen wel bellen naar Den Bosch om het na te vragen Misschien heeft iemand dit al eens meegemaakt.

groet,

Gabriel

• djali

oeps zal toch niet zo zijn, dat die persoon jou post opeens niet meer wilt??

suxxesssssssss ermee,

djali.

• darksecret

gabriel,

het kan zijn dat de ontvanger je post niet “meer” wenst te ontvangen.

tot zover ik weet word de post altijd doorgestuurd en afgeleverd. de ontvanger kan zelf aangeven of deze wenst je post te ontvangen. elke geditineerde heeft recht op privavcy dusd ook op het ontvangen van prive post.

• marhen

Hallo,

Ik heb het ook een keer gehad dat de post werd teruggestuurd maar toen bleek hij te zijn overgeplaatst en ook dan wordt de post teruggestuurd.

Gr Jet

• darksecret

dit is niet altijd zo..als het fout gaast wel, maar als het goed is sturen ze de post gewoon door…

• tam

nou ze stuuren de post niet door hoor

temisnten dat hbe ik nog nooit meegemaakt en dat de persoon dan jou post niet wilt ontvangen kan ook niet zo zoijn want als de persoon daar zit krijgt dei het gewoon en hij kan het niet weer trug sturen aleen weg gooien dus had jij de brief niet trug gehad

dus ik denk dat of de persoon ergens anders zit of er iets is fout gegaan

groetjes tam

• Mandy

Misschien gewoon maar even bellen of die persoon nog wel daar is ?

• ff reageren

Wij hebben meegemaakt dat de gedetineerde overgeplaats was van HvB naar gevangenis en de post is gewoon doorgestuurd naar hem …..

en het lulverhaal hij geen post terug kan sturen ook hij kan gewoon het adres door krassen en retour afzender doen hoor..als er tenminste een adres achterop staat….

Ik hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt hoor…..

En dat je nu inmiddels weet waar hij is…

heel veel succes

• Paulien

Bets Gabriel…..Ja kan ten alle tijden GOED zien of een envelop opengemaakt is.

Even wat studie werk verrichten en allah….

Is ie open gemaakt en retour gestuurd kan je ook zien.

Een gedetineerde kan zonder meer de post retour sturen.

Door het hotel wordt meestal een sluit stikker gebruikt.

succes

• tam

nou weet ej wat het is ze mogen geen informatie geven over de telefoon dus dat zal helaas niet gaan

groetjes tam