heeft iemand enig idee wat de strafmaat voor 1 kg cocaine is in italië.ik weet dat de straffen hoger liggen dan in nederland,maar aan hoeveel jaar zou ik moeten denken?
graag jullie mening.
nou mijn vriend heeft geen strafblad dat met drugs te maken heeft.dus dit is de eerste keer.en ik wil ook helemaal niet dat er word gegokt op hoeveel jaar het word,ik dacht dat er misschiens mensen hier waren die zoiets al eens hebben mee gemaakt of iemand kennen in dezelfde situatie.die mij kunnen vertellen hoe dat liep.ik weet dat iedere zaak anders is,maar was gewoon nieuwsgierig naar wat ons te wachten staat.
ja wat hebben we een geweldig land he,dat WOTS is toch super.alhoewel ik denk dat jij er anders over denkt.je sarcastishe antwoorden hier op dit forum zegt er genoeg over.mag hopen voor jou dat je eigen kinderen of familie niet eens op een dag in de gevangenis komen.goh wat zullen ze veel steun aan jou hebben,wat zeg je ze dan,eigen schuld,dikke bult?zullen ze blij zijn met die wijze les van jou,want dat wisten ze natuurlijk nog niet.ieder mens maakt fouten,jij net zo goed,maar dat geeft jou niet het recht af tegeven op dit forum.want wat zoek je dan hier?ga dan lekker bij de EO op het forum zitten ofzo.leven en laten leven,da's een wijze les voor jou.
Alle mensen mogen leven zoals ze willen leven absoluut cindy:-) Je weet geen moer over mijn fam en of vrienden en al helemaal niet over hoe ik in elkaar zit. Ook niet als er vrienden/fam. vast zitten wat en of hoe ik dan reageer en wat ik voor ze doe, dus hou je mensenkennis (die je denkt te hebben) lekker voor je.
Dit prikbord is tevens om je mening te uiten en dat doe ik. Dat jij en anderen daar problemen mee hebben en zich aangesproken voelen kan ik niks aan doen.
nou nou,wie voeld zich hier aangesproken?
ik voel me helemaal niet aangesproken .dus snap niet waar je die onzin op baseerd.ik geef alleeen,net als jou MIJN mening,maar dat schijn jij alleen maar te mogen doen,want als ik iets zeg,krijg ik te horen dat ik niks van jou of je familie weet.precies,net zoals jij niks weet van andere,dus hou het gewoon bij je mening,en laat je sarcastishe hints lekker achterwege,da's nergens voor nodig.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?