vuurwapengevaarlijk

• jennie

ik heb een vraagje

mijn vriend wil verlof aan vragen maar het is afgewezen omdat die vuurwapen gevaarlijk schijnt te zijn

maar wat nou zo raar is ,is dat die zonder vuurwapen is opgepakt en ook hebben ze er geen een gevonden in huis of ergens anders

dat kunnen ze toch niet maken

we hebben het bij de advocaat neergelegen

maar waarom doen ze zoiets

groetjes jennie

• Sip

Als hij veroordeeld is voor het plegen van een gewapende overval, dan staat hij als vuurwapengevaarlijk te boek. Het maakt daar verder niet uit of ze een wapen gevonden hebben. Mogelijk werkt het zelfs tegen hem, omdat zolang ze dat wapen niet hebben, in de veronderstelling zijnn dat hij het wapen in bezit heeft.

• jennie

hai sip

nee zijn arestatie toen de tijd was niet van die aard en had ook helemaal niks met een vuurwapen te maken

dus nou blijf ik met de zelfde vraag zitten

groetjes jennie

• J.

ik begrijp het ook niet, terwijl je vriend niks van wapens moet hebben. jennie schreef:

>

> ik heb een vraagje

> mijn vriend wil verlof aan vragen maar het is afgewezen omdat

> die vuurwapen gevaarlijk schijnt te zijn

> maar wat nou zo raar is ,is dat die zonder vuurwapen is

> opgepakt en ook hebben ze er geen een gevonden in huis of

> ergens anders

> dat kunnen ze toch niet maken

> we hebben het bij de advocaat neergelegen

> maar waarom doen ze zoiets

> groetjes jennie

• San

Hoi Jennie,

Mijn vriend heeft ook de “status” van vuurwapengevaarlijk, maar die heeft gewoon verlof gehad hoor (half open kamp en daarna enkelband), dus misschien moet je eens informeren nog een keer bij zijn advo of er iets aan te doen is. Veel succes!

Groetjes,

San