oosterhoek

• sel

Hallo,

wie kan mij info geven over OOSTERHOEK in GRAVE.

mijn vriend zit sinds een maand daar,het is allemaal zo onduidelijk ik heb online veel info gezocht maar verder dan een adres en telefoon nummer kom ik niet.

alle informatie is welokm.

alvast bedankt voor de moeite.

• dolfijn

hallo,

wat voor informatie zoek je eigelijk, mijn man heeft daar ook 9 maanden gezeten,

dus ik hoor wel wat je wilt weten,

groetjes dolfijn

• sel

Hoi,

Is het waar dat je daar alleen komt als je een zware straf krijgt?

hij wilt dus overgeplaatst worden naar een afdeling waar hij mag werken,is het daar beter uit te houden ik kan me er namelijk geen voorstelling maken hoe het er daar aan toe gaat,ik zit steeds met mijn kop bij hem……… om gek van te worden hij moet 8 april voorkomen volgens zijn advocaat om het weer met 30 dg te verlengen 3 keer 30 dus 1ste zit er bijna op.Dus ik maak me zorgen dat ze hem alvast naar een plek hebben gestuurd waar hij voorlopig kan zitten…..ene moment gaat het goed ben ik lekker nuchter volgend moment zie ik het niet meer zitten.

Ik heb alle berichten gelezen wat er maar te lezen viel op deze site heeft me heel erg goed gedaan.ik dorste gewoon geen vragen te stellen.

maar nu heb ik het toch gedaan wat een verlichting.zeg poehhhhhh.

alvast bedankt.

• djali

meid suxxessssssssss, je bent niet alleen… die zo zit of zo gezeten heeft.

en dit prikbord is nu eenmaal voor vragen.. dus vraag gerust.

djali.

• joy

ik wilde je sterkte wensen mijn vriend moet wo. as vooor de rechter verschijnen en net als jij denk ik het ene moment heel makkelijk en dan als ik sávonds weer alleen (we nl 2 kids samen) zit dan kan ik allen maar aan hem denken

groetjes joy

• dolfijn

hallo,

Nee het is niet zo dat je daar alleen naar toe gaat als je een lange straf krijgt, er zitten daar ook jongens die geen lange straf hebben gekregen, het is zo als je bent afgestraft( dus de uitspraak) weet, en de straf is nog kort dan blijf je daar anders wordt je overgeplaatst naar een gevangenis.

Op de afdeling waar je mag werken is het altijd beter, maar er is ook weer veel veranderd, in onze tijd stond mijn man in de keuken(baantje zo noemen ze dat) en toen hadden wij 2 keer per week bezoek, en hij was bijna heel de dag uit zijn cel, dus dat is altijd beter voor hem,

ik hoop dat het allemaal meevalt voor jullie, er is ook een groep voor thuisblijvers je kunt je eigen daar bij aansluiten als je wilt, daar zitten mensen op die hun partners of kinderen ook moeten missen, je kunt er alles aan vragen en je kunt ook chatten enzo, kijk maar eens op de site www.hartachterslotengrendel.nl

groetjes dolfijn