weer een vraag

• even niet

Mijn vriend zit nog in voorarrest over een maand komt hij voor.

Nu is hij overgeplaatst naar een andere afdeling en heeft een andere bezoektijd.

Die tijd is voor mij onmogelijk om minstens 2 keer in de maand na hem toe te kunnen gaan.Ik moet dan namelijk werken.We hebben een kleine van 8 mnd en ik wil dat hij zn vader vaak kan zien.

Wie weet wat ik kan doen? Moet ik een brief schrijven aan de directeur om te vragen of het bezoek op een andere dag en tijdstip kan? Wie heeft er tips?

• Joep

Jij kan niks doen. Je vriend moet wat doen. Hij kan actie ondernemen in de bajes. Desnoods overplaatsing aanvragen naar een andere afdeling. Sorry hoor, maar ik maak het zo vaak mee, dat partners zeggen: Wat kan ik doen? De mannen binnen hoor je niet, maar zij zijn degenen die wel wat kunnen doen, maar dan moeten ze wel even van hun kont afkomen. Nogmaals ik neem jou niks kwalijk maar probeer een nieuwe batterij in die kerel van je te zetten.

groeten, Joep

• even niet

Hij is juist sinds vrijdag overgeplaats naar een andere afdeling.

Met wie kan mijn vriend hier het beste over praten?

Bedankt voor je antwoord

• Joep

Hij moet het probleem bespreken met zijn mentor en een gesprek aanvragen bij de BSD.Als hij actie onderneemt, zijn ze echt wel bereid om samen met hem naar een oplossing te zoeken.

groeten, Joep

• darksecret

goed idee idd je kleine meenemen naar zijn pa in de gevangenis! go girl zou ik zo zeggen!