Esserheem (Veenhuizen)

• DutchDart

Hallo,

Mijn naam is freddy hak en ik moet binnenkort 30 dagen op “vakantie” in de Esserheem.

Weet iemand of je ook Canal + op je cel hebt? Wil namelijk geen competitieronde vasn het voetbal missen!

Hoor het graag!

• kelsey

Hoi Freddy,

In Esserheem hebben ze nog steeds Canal +. Ik zeg nog steeds, omdat ik van mijn vriend hoorde dat ze het er af willen halen i.v.m het versoberen van het regime. Maar goed op dit moment is het er nog…………….dus ik hoop voor je dat het er in tussentijd niet afgehaald wordt, zodat jij tijdens je “vakantie ”gewoon de competitie kan blijven volgen.

Succes!!

Groetjes Kelsey

• DutchDart

dank je kelsey!……wellicht ontmoet ik je vriend binnnekort met “vakantie”

• Opa Kees

Freddy ik heb nog reduktiebonnen voor dat vakantiepark heb je er wat aan:-)

• Opa Kees

OH ja een bubbelbad hebben ze er nog niet.. Ze hebben vandaag schansspringwedstrijden gedaan.Dus ook geen Voetbal dat komt misschien wel als de zon weer gaat schijnen voor iedereen:-)

• opakees

FREDDY zo juist vernomen dat Canal + a.s. Maandag van de kabel AF gaat.

Misschien is het mogelijk over teboeken naar een ander bungalowpark

• djali

opa kees hihi, waarom zo neerbuigend of lees ik het nou met een verkeerde ondertoon? vele mensen noemen het toch vakantie……dus ach je moet er gewoon de humor van inzien want de kenners weten dat het dus GEEN vakantie is…

djali.

• Joep

Weet je wel zeker dat je naar Esserheem moet? Daar zitten normaal gesproken geen mannen die dertig dagen moeten uitzitten. Ik denk eerder dat je naar Bankenbosch of De Oude Gracht, beide ook in Veenhuizen, als zelfmelder terecht zal komen.

groeten, Joep

• dave

esserheem zit je goed man

ben er zelf net 10 dagen weg

maar canal+ gaat er af, maar ze zijn bezig met digitale televisieJoep schreef: