Situatie Den Bosch

• Jos

Zeer ongepast dat je een land als Amerika vergelijkt met Noord-Afrikaanse landen. Je weet in de verste verte niet waarover je praat blijkt wel. Wellicht heb je eens een docu gezien over 1 van de ergste gevangenissen van Amerika en is dat beeld je bijgebleven. Echter de realiteit ligt toch iets anders. Alles waar Nederland momenteel in aan het snijden is gaat Amerika juist geld in investeren. De doodstraf staat in de meeste staten ter discussie en rehabilitatie is inmiddels een verspreid begrip aldaar. Dus iets beter je huiswerk doen!

Wat betreft Afrikaanse landen heb je helemaal gelijk!

Jos

• Joep

Ik blijf bij mijn stelling dat Amerika (zeker wat betreft hun omgang met en zorg voor gedetineerden, psychiatrische patienten, ouderen, armen) een onbeschaafd land is en zeker niets beter dan de eerste de beste bananenrepubliek. Oh nee,daar hebben genoemde groepen het nog beter omdat hun familie zich om hen bekommert. En geloof me, ik weet waarover ik praat,

groeten, Joep

• Jos

Ik zie een reactie gelardeerd met aannames, wellicht concretiseren? De term “geloof me ik weet waar ik over praat” doet daar niets aan af. Uiteraard de discussie wel correct houden en niet ineens over armen & ouderen beginnen. Het ging over gevangenissen.

Jos

• Jos

Jammer dat je hebt besloten niet meer met feiten te komen Joep, had ze graag met je besproken. Kennelijk toch niet zo zeker van je zaak?

Jos