Ik heb een sollicitatie lopen bij DJI, nu blijkt dat mijn zwager, waar de rest van de familie weinig of geen contact heeft, regelmatig te gast te zijn in een van de staats inrichtingen.
In hoeverre heeft dit invloed op mijn sollicitatie ?
Sjefke
Jij solliciteert toch bij dji ? Je zwager toch niet
Dus omdat jouw zwager crimineel is zou jij niet kunnen solliciteren bij DJI nee dat zal nog mooier zijn..
Zolang jijzelf geen strafblad hebt is er helemaal niets aan de hand ,want anders zal niemand toch meer kunnen solliciteren bij DJI ?
Maak je niet druk hierom
Sterkte
Mandy het klinkt misschien raar maar het is wel te verdedigen.
Als ik een familie lid/vriend heb die in moslim terrorisme doet en ik wil graag tolk worden bij de AIVD dan lijkt het me in ons allerbelang dat dit goed getoetst wordt. Misschien heb ik wel heel andere belangen dan mijn werkgever.
Zoals ik al schreef de meeste banen en de meeste criminele activiteiten geven geen problemen maar ik denk dat het goed is dat het wordt gecontroleerd.
Gabriel
Ligt inderdaad aan de functie zoals andere posters al zeggen. Iets specifieker: als de functie gepaard gaat met een veiligheidsonderzoek dan levert het zeker problemen op. Als het alleen een antecedenten onderzoek betreft (lees: je eigen antecedenten dus) dan zou het geen bezwaar moeten opleveren.
Tenzij jij veel met deze zwager omgaat en de politie je in lopende zaken tegenkomt, dan kan zelfs een antecedentenonderzoek terecht problemen geven.
Derhalve openheid van zaken zoals hier al gezegd is het beste wat je kunt doen.
Jos
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?