Kan iemand mij vertellen wat voor gevolgen het voor mij en mijn familie heeft als ik met iemand trouw die strafblad heeft? En wat voor gevolgen heeft het voor onze kinderen later.
Oke dus wat ik begrijp is dat ik NOOIT bij de overheid een baan kan krijgen. Klopt dat? En is dat alles wat er met mij gebeuren kan?? En wat gebeurt er later met onze kinderen? Wat mogen zij wel en wat niet? En hoe zit het verder met mijn familie en zijn eige broetjes en zusje?
Alvast bedankt,
Rozita
Ha Rozita,
Zoals al geschreven wel of geen overheidsbaan heeft vooral te maken met de inhoud van de baan en de mate van de criminaliteit. Heleboel kan wel en een aantal dingen kunnen echt niet.
Wat is me wel afvraag is het volgende. Is je aanstaande partner iemand met een strafblad die zijn leven heeft gebeterd of mogen jullie kindere straks ook “slechts op bezoek”bij hun pappie. In dat laatste geval zou ik er nog eens goed over denken of dat een goed uitgangspunt is voor je kinderen. En zoals je hier vast wel hebt gelezen is het hebben van een familielid in de gevangenis vaak behoorlijk zware last voor de achterblijvers. Hoe graag wil jij achterblijver worden?
succes
Gabriel
Familie leden met een strafblad heb voor de rest van ALLE familieleden ook ALTIJD gevolgen voor een job bij de overheid.
Een gestrafte staat 15 jaar geregistreerd..M.A.W..je loopt voorlopig voor 15 jaar met een stempel..Dat je zo goed mens bent en altijd klaar staat voor een ander…Maar niet heus…Zwarter dan zwart kan niet beter..
Snappen jullie dat….Ja he ?
Opa die zelf ook een stempel heeft…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?