Let op bezoekers Esserheem (Veenhuizen)

• Mel

Gisteren zijn er ín 4 auto's ingebroken (waaronder die van mij) op de parkeerplaats bij Esserheem. Ruiten kapotgeslagen en tassen, autoradio's enz. eruit gejat. Diegene wist precies waar die mee bezig was, want iedereen laat zijn spullen in de auto liggen omdat je niks mee naar binnen mag nemen.

Dus neem zo weinig mogelijk mee als je op bezoek gaat, dat heb ik er weer van geleerd!

• Joep

Wat een misselijke rotstreek. Ik hoop dat de gasten die dat gedaan hebben binnenkort binnen zitten en dan mag het ook wel bekend worden wat ze gedaan hebben! Normaal reageer ik niet zo fel, maar dit vind ik echt zo laag!!!

Heb je het gemeld, Mel, want normaal moeten de beveiligingscamera's dit meegenomen hebben.

groeten, Joep

• Gerrie

Hallo ik kom hier voor het eerst

Maar ook wij waren op dat moment in veenhuizen(esserheem)

Er staan geen beveiligingscamera;s op die parkeerplaats.

Normaal komen wij er door de week en dan is er genoeg bedrijvigheid want tegenover die parkeerplaats is een grote loods waar volop gewerkt wordt en waar ze ook steeds buiten lopen.

Maar het was verschrikkelijk om zoiets te moeten horen als je binnen zit en dat je dan bedenkt je auto vol spullen liggen omdat we van het noorden naar het zuiden moesten rijden daar vandaan.

Maar gelukkig en sneu voor de andere was onze auto bespaart gebleven.

Maar mensen wees gewaarschuwd want dit kan ook bij jullie op de parkeerplaats gebeuren waar je op bezoek gaat.

Groetjes Gerrie

• Diana

Walgelijk gewoon, om zoiets te doen. Maar je hebt kluisjes daar kan je je spulletjes indoen. Maar zou het zeker even melden, want nu hebben ze de buit, en de volgende keer doen ze het weer. Sterkte

• Mel

De gevangenis weet ervan want de bewaarders kwamen zelf in de bezoekzaal het slechte nieuws vertellen. Er staan wel camera's op de parkeerplaats van het personeel maar niet bij die voor de bezoekers. Er zijn wel kluisjes in de gevangenis waar je een euro in moet gooien maar de helft is er meestal defect en ze zijn zo klein dat als je een dikke jas aanhebt, het kluisje vol is.

Mel

• Opa Kees

ER staan GEEN camera,s op de personeels ingang..

Wel kunnen ze die van de poort gebruiken om zo te kijken.

Zij kunnen ook vanaf de poort de Bezoekers parking zien..

Maar haal in iedergeval alles zoveel mogelijk uit de auto en laat duidelijk zien dat je er niets in heb liggen van waarden ook niet onder de stoelen

• Joep

Mel, nog even een vraagje. Jullie hebben toch hoop ik wel aangifte bij de politie gedaan? Bovendien kun je altijd overwegen de publiciteit te zoeken, dus: Nieuwsblad van het Noorden en/of Radio Drenthe. Danweet je zeker dat de directie wel maatregelen gaatneen o eea n de toekomst te voorkomen.

groeten, Joep

• Mel

Ja Joep, wij hebben allemaal aangifte gedaan bij de politie. Misschien is het inderdaad een idee om de publiciteit te zoeken. Ik zet mijn auto in ieder geval in het vervolg voor de poort!

Mel

• Opa Kees

Vandaag heb ik staan posten..Onbegrijpelijk dat NIEMAND iets heb gezien daar…Er lopen constant buurt bewoners daar over die parking..Zowel met als zonderhond. Men loopt van het ene eind over de parking naar het andere eind van Veenhuizen.Ik heb er ruinm 5 kwartier gestaan en geen 10 minuten zonder mensen gezien te hebben..En dan de dagjes mensen die daar met auto voorbij komen….Snap er geen zak van…ER stonden nu wel 6 auto,s en de rest bij de poort.In tegen stelling toen het geval gebeurde toen stonden er 15 auto,s..

Mar de aanhouder wint ..ze lopen mij echt wel in de armen…Geduld is een schone zaak.Heb de beschikking over verschillende auto,s…Rolater—scootmobiel—krukken…

Dus ….. Groetjes Kees uit het bejaarde huis…

• Mel

Whahaha Kees, heb je echt zolang staan posten?!

Ik denk dat diegene wel even een tijdje zal wachten voor hij weer toeslaat. Tot het allemaal weer een beetje bekoeld is. Maargoed, je weet het niet……. In ieder geval zal ik de volgende keer ff kijken of je in de bosjes zit. Kan ik mijn auto met een gerust hart laten staan :D

Mel