Welkom in Zaandam

• David de Graaf

De nieuwe locatie van de bijlmerbajes wordt het hembrugterein te Zaandam.

En niet alleen voor de bajes, maar ook voor zwerveropvang, opvang voor criminele jongeren met een slechte jeugd (die zo'n beetje de hele samenleving ontwrichten, maar alla waar zeur ik over), methadonverstrekking en andere verslavingszorg kunt u hier terecht.

• Joep

Dat zou voor mij lekker handig zijn. Al mijn werkplekken bij elkaar. Zou ik mijn auto voor een vouwfietsje kunnen inruilen.

groeten, Joep

• David de Graaf

Uit mijn cinische toon snap je wel dat ik er niet echt blij mee ben, omdat ik vlak naast het hembrug terein woon, waar de bijlmerbajes naar verplaatst gaat worden. Het duurt nog wel enkele jaren (schatting 2008) duren, maar met de fijnzinnigheid van een mammoet is dit door de gemeente Zaanstad democraties opgelegd.

Dit geeft nog wel even tijd om naar een andere woonplaats te verhuizen.

• fj

veiliger kan je straks niet wonen met zoveel bewakers in de buurt :D:D

• djali

jah denk dat het idd wel iets te overdreven gereageerd is…. maar goed he wie zijn wij !!!

je woont in je huisje hoor niet daarbinnen dus zou zeggen probeer daar dan ook maar te blijven..

djali.

• Joep

En ik las dat het pas in 2009 gaat plaatsvinden. Voor die tijd kan nog zoveel gebeuren; verkiezingen, bezuinigingen, andere minister enz. Ik zou me nog maar niet druk maken,

groeten, Joep

• David de Graaf

Toch wel, er is weer een nieuwe burgemeester die goede sier naar Den Haag toe

wil maken. Dat is goed voor zijn promotiekansen. Nog een ander puntje,

Er werd vermeld dat je veilig naast een gevangenis kan wonen. Op zich geloof ik dat wel, maar er komt meer dan alleen een gevangenis en het zijn geen lieverdjes die van de opvangfaciliteiten gebruik gaan maken. Het is trouwens opvallend dat het personeel van de koepel in Haarlem en van de Bijlmerbajes niet vlak bij hun werk willen wonen.

• darksecret

ja ik snap ook niet echt waar je je druk over maakt hoor..ze zitten heus wel opgesloten daarzo! het is heus niet zo dat ze erop uit breken en naar jou toe rennen!

ik bedoel de meeste gekken lopen vrij rond en gaan iedere dag netjes naar hun werk in hun nette pak en zeggen hun vrouw lief gedag..

ik bedoel dat vind ik enger dan zo'n hele bajes in men achtertuin bij wijze van dan:-)

en trouwens zo maak je wel ineen klap een heleboel vrienden als hun eff mogen luchten dat uurtje:-)