Vraag m.b.t. afleveren goederen

• Pink

Voor mijn vriend die in HvB Haarlem zit wil ik deze week wat goederen afleveren. Nu is net mijn paspoort verlopen ( nieuwe krijg ik volgende week) maar ik zou de spullen deze week brengen. Weet iemand of dit een probleem is of dat ik even moet wachten?

• Joep

Nee, de goederen kun je gewoon afleveren. Op bezoek gaan kan problematisch worden, dus zou ik even bellen vooraf,

groeten, Joep

• Pink

Hoi Joep,

Dank je wel voor je snelle reactie!!

groetjes Pink

• Johan

Hoi pink,

In de inrichting waar ik werk worden de goederen die ingevoerd worden alleen aangenomen met een geldig legitimatiebewijs, b.v. paspoort, ID-kaart, rijbewijs.

Hoe dit in Haarlem gaat kan ik je niet vertellen maar neem inderdaad even contact op met de bad-afdeling van de inrichting.

groet,

Johan.

• Pink

Hoi Johan,

Jij ook bedankt voor je antwoord. Ik heb ondertussen de goederen afgeleverd en ze vroegen helemaal niet naar indetiteitspapieren. Het enige wat ik wel raar vond is dat ik de boeken die ik had meegenomen niet mocht afleveren. Volgens hen mag je alleen studieboeken afgeven en geen gewone boeken.

groetjes Pink

• Johan

Boeken mogen inderdaad niet worden ingevoerd, er is in iedere bajes een bibliotheek aanwezig waar ze boeken kunnen lenen.

Voor studieboeken wordt een uitzondering gemaakt.