wie weet dit

• bianca1

mijn vriend is veroordeelt voor 3 jaar met tbs sinds 11 maanden zit zn straf er op en wacht die op zn plaatsing in een tbs kliniek ze beloven van alles en komen niks na eerst zou die in aug.geplaatst worde en toen weer in dec.ma hij kreeg ook altijd verlengingen per brief om de 3 maande omdat ze hem bv nie konde plaatsen zn laatste brief van de verlenging is in feb.2004 geweest was verlengt tot mei 2004 nu is mijn vraag wat kenne we hier allemmal tegen doen en wat zijn zn rechten nu enzo want wij weten het niet meer en worde van het kastje na de muur gestuurt en worde niks wijzer

veel liefs bianca trouwe bezoekster aan vosseveld

• Joep

Hallo Bianca,

Je vriend zit dus als passant te wachten op zijn behandeling. Daar zijn richtlijnen voor. Het mag niet langer dan een bepaalde periode duren en als het langer duurt, krijgt je vriend een leuk bedrag per dag. Dus justitie probeert zich aan de termijn te houden. Misschien is het slim om de advocaat van je vriend weer even in te schakelen, maar ik zie ook regelmatig dat passanten zich muisstil houden omdat ze voor het geld gaan.

Dus kies maar wat jullie willen: niks doen of de advocaat eens laten bellen,

groeten, Joep