Wie weet dit??

• D

Joep, ten eerste mijn excuus… ik heb je vd week toegevoegd op msn maar toen kwam je savonds online en wist ik in eerste instantie niet met wie ik te maken heb! Ik hoop dat je me niet geblokkeerd hebt…

Maar wie weet het volgende: Afgelopen maandag heeft mijn mannetje zijn eis gehoord en nu zijn we daar allebei super erg van geschrokken. We hadden het dus ook echt nodig, dat kleine uurtje bezoek van vandaag…. en toen sloeg het ongeluk toe, ik was onderweg naar het HVB en ik krijg autostukken!!!!!!! Nou ja tegen de tijd dat ik opgehaald was, was het al te laat om nog naar de visite te komen en heb ik per direct het HVB gebeld dat ze dit aan hem moesten doorgeven, maar ze konden me niet zeggen of ik recht heb op een ander bezoek?

• Joep

Ja D ik had je geblokkeerd en verwijderd. Ik msn nog niet zo lang dus het is onwetendheid van mijn kant en niet onwelwillendheid. Mail me nog maar even.

Voor de rest sluit ik me bij Anne-Marie aan, die zoals we van haar gewend zijn zonder omhaal zegt waar het op staat. Niet in een hoekje gaan zitten kniezen of paniekeren, maarbaas zijn over je eiegen leven. Daar hebben jullie allemaal het meest aan. Verder is het de eis en nog niet de uitspraak. Maak elkaar niet gek,

sterkte, Joep

• Joep

Ik durf het bijna niet, maar toch even een kleine correctie. Bzt (bezoek zonder toezicht) mag niet in een hvb, dat komt pas later in een gevangenis.

Verder heb ik het ook meegemaakt dat iemand autopech had en opbelde en toen kon er voor de volgende dag nog wat geregeld worden. Nogmaals, dat hoeven ze niet te doen, maar als jij beleefd bent behandelen ze jou ook zo.

groeten,Joep

• D

Ik weet ook wel dat ik niet de enige ben anne-marie maar ik denk dat jij ook niet moet denken dat je de enige bent!!

Wat ik bedoel met autostukken is heel simpel… mn auto was stuk!!! En hij zit in een HvB dus inderdaad is er nog geen optie voor een bzt en als je dan niet op tijd kunt komen voor dat uurtje en dan te horen krijgt dat ik dan maar volgende week moet komen omdat ze niet bereid zijn om me toch nog een uur te geven deze week word je gek ja!