inkomsten telefoon

• gabriel

Ik heb ergens gelezen dat iedereen een inkomsten telefoontje mag plegen, 10 minuten naar een vast nummer en vijf minuten naar een mobiel nummer en dat justitie dit betaalt.

Klopt dit en geldt het ook voor een Huis van Bewaring. Want anders zit ik voor niks te wachten.

gabriel

• Joep

Dit klopt en geldt voor elk huis van bewaring wat ik ken. Een uitzondering is voor mensen die in beperkingen zitten; die mogen dan naar hun advocaat bellen en iemand van het personeel draait het nummer.

En soms kiest iemand ervoor om niet naar huis, maar naar iemand anders te bellen, bijv. naar een advocaat. Maar jij kunt natuurlijk wel schrijven,

groeten, Joep

• gabriel

Inmiddels is er gebeld en weet ik iets meer.

ik ga nu op zoek naar een eurocitty kaart. ik hrb daar al wat info over gevonden

kan iemand zeggen of je die kunt gebruiken in het HvB in Den Bosch?

dank Gabriel

• Diana

Volgens mij wel je hebt 500 belminuten voor 10 euro, en je kan ze kopen in een belhuis ( turks belhuis) is mij gezegd. Schijnt ook goedkoper te zijn met het tarief

• Mira

Daar had ik ook van gehoord, stad en land er voor afgelopen. Maar bij het grenswisselkantoor kun je ook low budget kaarten krijgen, ook belminuten met een code. Die Eurocittykaarten zijn helaas niet overal te krijgen!

Gr Mira

• marhen

Hallo,

Even een aanvulling over de belkaarten. er zijn een helehoop soorten alleen niet alle werken even goed.

Wij hebben nu de ervaring dat Euro internationaal en lips kaarten goed werken.

Met de euro city kaarten is het tot stand komen van de verbinding niet altijd jofel.

Ook moet je er rekening mee houden dat je belminuten door de weeks harder gaan dan in het weekend.

Gr Jet

• Joep

Beste mensen, kijk ook even wat hier op dit forum eerder gepost is over belkaarten,

dat spaart veel gezoek en je hoeft het wiel niet zelf elke keer uit te vinden,

succes, Joep

• djali

persoonlijk heb ik altijd de voorkeur gegeven aan de eurocity kaart..

een perfecte kaart met de meeste minuten binnen nl en beste verbinding..

djali.