Hallo Diana,
je zegt twee dingen die niet helemal met elkaar kloppen. Je zegt dat hij het naar zijn zin heeft, maar tegelijk zeg je dat hij doordraait. Dat is een beetje tegenstrijdig.
Als hij staat te gillen door het hek vind ik dat niet normaal. Zo ga je niet met bezoek om. Tegelijk weet ik van de jongens dat jullie als vrouwen het eigenlijk nooit goed kunnen doen. Als jullie ‘normaal’ en niet sexy gekleed gaan, dan hou je geen rekening met hem. En als je je optut en helemaal lekker gekleed verschijnt, vindt hij dat in eerste instantie geweldig, maar later gaat hij zich afvragen of je ook zo naar de supermarkt gaat en of de buurman naar je kijkt en andere mannen naar je fluiten enz. enz.
Over dit soort dingen praten de jongens veel bij mij in gespreksgroepen. En jullie kunnen het gewoon niet goed doen. Het is hun onzekerheid, hun angst om jullie te verliezen, hun boosheid dat ze niet buiten zijn om jullie te beschermen die zorgt voor dit soort heftige reacties.
Vandaar dat veel annen een eind aan hun relatie maken als ze binnen zitten. Ze kunnen niet tegen demachteloosheid en de enige macht die ze nog hebben is om de relatie te verbreken voordat jij dat doet.
Wij praten hier veel over, maar ik realiseer meheel goed, dat dat maar 1 afdeling is en dat in het merendeel van het justitiele landschap, die gasten elkaar gek maken.
maar ik vind de reactie van je vriend niet gewoo, dus ik zou voor het verlof maar even hierover met hem praten,
sterkte, Joep