Vervroegde Invrijheidsstelling ??

• Xynyx

Hallo, allemaal,

wie van jullie weet of die wet er al door is mbt de vervroegde invrijheidsstelling ?

groetjes, Anne-Marie

• Joep

Hoi Anne-Marie,

momenteel is de situatie nog ongewijzigd. dus 2/3 van de straf uitzitten en dan met VI. Verder lijkt het een beetje stil te zijn. Ik zal morgen eens rondbellen en dan post ik hier de uitkomst wel,

groeten, Joep

• Xynyx

Hai, Joep,

zou het inderdaad op prijs stellen. Net wat je zegt, het lijkt helemaal “stil te liggen”. Niet dat ik dat niet prettig vind, hoor ( pfoei…. -zweet van voorhoofd wissend- zou wel lekker zijn ivm mijn vriend ). Maar ik ben toch liever wat meer op de hoogte.

Overigens zal het je vast wel verheugen dat ik tegenwoordig “op stand” woon…..

Jawel, ik heb een “dubbelzijdig bushokje” weten te bemachtigen !! Prettig voor jou, voor wanneer je met pensioen gaat, niet ?? ;-)

Groetjes, Anne-Marie

( die nu wel 2 ruimtes heeft !! )

• Joep

Hoi Anne-Marie,

leuk dat je aan me denkt, maar ik ben nog lang niet aan mijn pensioen toe. Tegen die tijd zullen we waarschijnlijk moeten doorwerken tot we 90 jaar oud zijn dus ik denk nietdat ik ooit mijn pensioen haal.

Dus het vooruitzicht voordeurdelers te worden, hoe verleidelijk dat ook klinkt, lijkt me niet op korte termijn haalbaar.

vraagje: bij een dubbelzijdig bushokje komt er ook weleens een bus aan de achterkant, of zit je daar helemaal van de maatschappij afgesloten?

groeten, Joep

• Xynyx

Hai Joep,

jawel, de bus stopt aan de achterkant ( zeg maar in mijn achtertuin, dus ) en daar mogen de mensen dan uitstappen. Vervolgens rijdt hij om de vluchtheuvel en stopt aan de voorkant ( zeg maar mijn voortuin ), waar de mensen kunnen instappen.

Tja, klinkt wellicht wat omslachtig, maar wanneer je busstation uit maar 1 halte bestaat en die dan ook nog enkelzijdig is, is het een wat triest gezicht.

Eerlijk gezegd ben ik best in mijn nopjes met deze halte ; hij is nl voorzien van banken !! Jawel, 1 aan de voorkant en 1 aan de achterkant. Bovendien heeft 'ie ramen !!

Groetjes, Anne-Marie

• djali

hahahahah mis je alleen nog het bed voor het geval dat je de bus mist en daar dan kan overnachten….

djali.

• Joep

Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Klinkt toch vrij druk,terwijl ik liever wat stilte geniet in mijn vrije tijd. Je schrijft: hij is voorzien van 2 banken. Welke zijn dat?

Rabobank, Postbank, ABN Amro? En hoe lang zijn die banken er nog want ik hoorde dat alle banken uit de dorpen weggaan, omdat demensen niet genoeg lenen en hun geld in sokken willen bewaren.

Dus hoe lang blijven die 2 banken daar nog? Om mij over de streep te trekken zul je harder je best moeten doen Anne-Marie.

groeten, Joep

• Xynyx

Hey,hey……. Niet zo minachtend he ?? Toevallig betreft het wel één van de luxere type bushokjes !! Oke, wij boeren stoppen ons geld nog steeds het liefst in sokken en matrassen ( waarom denk je dat ik de mijne overal mee naar toe zeul !? ) maar dat is nog geen reden om je neus op te halen voor de ouderwetse boerenbank, hoor !! Pfoei ! ( verontwaardigde blik )….. Ik kan je natuurlijk ook gewoon miojn oude hokje laten kraken ; suit yourself, JOEP !! Take it or leave it …. ( eigenwijze kop opzettend )…. !!

En ach, die drukte is alleen merkbaar tijdens het toeristenseizoen…

Anne-Marie

( toch ietwat in haar wiek geschoten, en dat terwijl het niet eens jachtseizoen is !! )

• djali

hahah , moet hier weer hartelijk om lachen :-)

• Joep

Ik niet,want dat zou mijn buurvrouw moeten worden!!! :laugh: