Vandaag weggebracht

• Mokkel

Auteur: Diana (—.upc-l.chello.nl)

Datum: 27-12-2004 16:10

Ik ga mijn man 10 januari wegbrengen naar Westlinge. Is het nu zo dat ik hem bij de duer mag afzetten en dan gelijk weer weg of mag je nog in de bezoekersruimte afscheid nemen. En mag ik een telefoonkaart kopen (van te voren), zodat hij dat niet hoeft te doen in “het winkeltje”. Want anders koop ik bij een belhuis alvast een kaart voor hem.

Reactie:

Auteur: Mokkel (—.speed.planet.nl)

Datum: 09-01-2005 20:05

Hallo Diana, Moet ook morgen me mannetje weg brengen voor 1 maand…

(gelukkig niet langer!!!)

misschien leuk om af en toe elkaar te mailen???

Groetjes!

——————-

Ik heb dit gisteren in dit forum gezet,

maar denk dat dit niet gelezen word ivm datum, vandaar dat ik t nog ff bij de recente berichten neer wilde zetten.

Misschien sowieso een idee???

(verveling slaat hier nu al toe :p )

• Xynyx

:-) Hai mokkeltje,

voor jou ben ik blij dat je vriend maar 1 maand weg hoeft. De mijne zal veel langer weg zijn. Maar vervelen doe ik me geenszins ! Hoe vervelend het voor mijn vriend ook is dat hij moet zitten ; het leven hierbuiten gaat WEL door !

Vannacht nog meegeholpen met zoeken naar een vermiste pup…. Morgen

( straks ) weer gewoon aan mijn werk. Terwijl mijn vriend alle tijd heeft om aan zichzelf te gaan werken ben ik bezig met allerlei dingen van het dagelijks leven.

Daar horen ook mijn sociale contacten bij.

En zoals gewoonlijk duurt elke dag nooit lang genoeg :-)

Groetjes, Anne-Marie

• Mokkel

Hallo Anne-Marie!

Hij heb net gebeld, en zit in Soesterberg,dus nog geen 20 min. hiervandaan!

En de verveling van gisteren, ach ja, ff wennen om na 6,5 jaar weer alleen in me bedje te liggen, en trouwens, echt alleen ben ik toch niet want er zit een spruitjuh in m'n buik van 9 weken! :p

ben iig blij dat ie van het PB weg is, alleen wel minder is dat ik net op die site zag dat ze daar 2 in 1 cel zetten, en wat ik ook vaag vind is dat ik dacht dat daar alleen ‘bolletjesslikkers’, drugs gerelateerden, en (ff kort door de bocht gezegd) illegalen zaten!

Komt Goed!!!

Thnx voor reactie!

ps. pup gevonden?

• Xynyx

Hey, hardstikke fijn, meid !

En van harte gefeliciteerd met je eigen kleine kruimeltje :-)….

Ja, de pup is uiteindelijk gevonden, nadat 7 mensen 3 uur lang in de regen hebben gezocht….. Meneertje bleek heerlijk warm bij mensen in huis te liggen !!! :-D

Tja…….. Ik kreeg een doos lekkere ( denk ik ) chocolade als dank voor het meezoeken….. Maar die hebben mijn eigen hondjes opgevreten !!!!

Ach….. Ben nu verkouden, dus zou er toch niet veel van geproefd hebben ;-)

Groetjes, Anne-Marie

• djali

xynyx……………

haha ik lees altijd met bewondering jou reacties je weet ze altijd met veel humor te brengen…

toppy vrouw , en ik leef met je mee ivm je vriend..

kiss djali.

• Xynyx

Hihi………

Thanx, Djali…… Ach, humor werkt lekker relativerend…… En mét de nodige humor is het leven soms al moeilijk genoeg ;-)

Kiss 4U2,

Anne-Marie

• verdrietig meissie

mijn vriend is ook voor een maandje wegdie zit ie anderhalf uur rijden hier vandaan.ik heb een dochtertje van bijna 1 ze is volgende week jarig en hij kan er niet bij zijn ik sla me hier best goed door heen maar dat zijn de momenten dat je hem het hardste nodig heb .ik wens jullie heel veel sterkte in deze tijd.heel veel liefsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

• djali

verdrietig meisje jij ook sterkte maar hoe moeilijk het ook voor je is, bedenk dat er mensen zijn die hun man/vriend voor veel langer kwijt zijn dan 1 maand.

niet dat één mnd niet erg is hoor, maar wil er alleen mee zeggen die tijd gaat snel vorobij.

groetjes. en fijne verjaardag alvast voor je dochtertje

• Mokkel

sluit me ff aan bij allebei de reactie's van djali!!

Meiden gegroet!

(heb ff haast ;) )

• verdrietig meissie

ja ik weet het ik wens jullie eght alle sterkte die van mij hoeft maar een maandje maar wat ik in deze tijd allemaal mee maak dat is egt bizar en ik sta der eigenlijk helemaal alleen voor als jullie begrijpen wat ik bedoel.jullie heel veel sterkte .

heel veel liefssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss