oplichting?

• doet erniet toe..

Vanmorgen is mijn man opgepakt, ik snap er niets van, en hij nog minder.

Wij hebben een eigen bedrijf, en hadden wat problemen met leveren, ivm onze leverancier.dit alles goed gecommuniceerd naar de klaten, en ondertussen deden wij alles wat in onze macht lag om het toch te leveren.

Zijn vorige werkgever, en nu ook degene die ons zou leveren is ineens onbereikbaar, zit op de filipijnen en schijnt falliet te zijn..

Mijn man is dus opgepakt wegens oplichting… en meer weet ik nog niet.

Ik ben zelf rolstoel afhankelijk en kom zonder hem de deur niet uit. Heb geen familie in de buurt, en kan eigenlijk geen kant op.. Ik zit nu bij mijn schoonouders, die hebben mij opgehaald, want ook de pc's hebben ze meegenomen.

Wat kan ik nu verder verwachten? Wanneer zou hij weer naar huis mogen? Wat is eventueel de celstraf die hier op staat?

• Sip

Als het verhaal is zoals je zegt dan zal er buiten dat hij max 3 dagen vast kan blijven zitten niet veel aan de hand zijn. Ik begrijp echter totaal niet hoe men gezien jouw verhaal aan oplichting komt. Mogelijk is er dus meer aan de hand

• doet erniet toe..

okay, dank je wel..

Zijn vorige baas is dus wel een oplichter, en helaas is mijn man zo goed van vertrouwen geweest om toch weer met hem in zee te gaan. Verder beheer ik de administratie, en kan ik zeggen dat er verder niets aan de hand zou moeten zijn

• Joep

Hallo,

als ik jou was zou ik even contact met de advocaat van je man opnemen. Die heeft ten allen tijde contact met je man en kan jou dus meer vertellen wat er aan de hand is. Als inderdaad blijkt dat jouw man er niets mee te maken heeft kan hij na 6 uren tot een dag weer thuis zijn. Het kan zijn dat er alleen een verklaring gevraagd wordt om die andere man aan te pakken.

sterkte,Joep

• menno

ander benadelen en oplichten gelukkig is die dan gepakt

• Mira

Als hij het inderdaad gedaan heeft, ja Menno, dan moet hij zijn straf uitzitten, makkelijk zat. Maar hier in Nederland maakt de rechter dat uit, en niet jij. Vind het eigenlijk zeer onvriendelijk wat je nu zegt. Voor zo'n opmerking heeft ze de topic niet geplaats!

Mira

• djali

idd hier heeft ze zekers niet om gevraagt en als je alle mensen die opgepakt worden al veroordeeld dan moet je eens goed om je heen kijken… misschien leer je er iets van..

succes

• Chantal

Menno,

je bent zelf nog rotter dan rot.

Hoop dat je een keer een lekkere crimineel tegen het lijf loopt…

Heb er een stille tocht voor over.

Zal dan heel stil zijn, je moet soms wat over hebben voor een ander.

Sorry webmaster, maar kick mij er maar van af, maar dan ook die Menno, ik offer me op.

Chantal