Aktie Azie in Grittenborgh

• Joep

Anne-Marie,

dat ben ik helemaal met je eens. Ik ga vandaag kijken hoe we het wat verder bekend kunnen maken. In ieder geval bel ik even met TV Drenthe die overdag de hele dag uitzenden. En wie weet wordt het dan verder opgepikt of hebben zij tips hoe het verder kan,

groeten, Joep

• tax

Het poortje in Veenhuizen?

• Joep

Ja. Het Poortje in Groningen heeft al enkele jaren een dependance in Norgerhaven, een gevangenis voor langgestraften in Veenhuizen. Er ziten 80 jongens/jonge mannen.

groeten, Joep

• PIW-ster

Joep schreef:

>

> Afgelopen weekend hebben de gedetineerden van P.I. De

> Grittenborgh in Hoogeveen een spontane aktie gevoerd ten bate

> van de slachtoffers van de overstroming in Azie. Er is ruim

> 500,- euro opgehaald. (Ter vergelijking: dit betekent dat

> alle gedetineerden samen elk een kwart van hun weekloon

> hebben afgestaan)

> Ik vind het grote klasse dat deze mannen, die zelf zo weinig

> hebben zo'n groot deel van hun wekelijks inkomen afstaan aan

> de slachtoffers in Azie.

> Hulde voor dit initiatief!!

Hoi Joep,

Goed he, van die jongens van ons want ook in Scheveningen zijn de gedetineerde een spontane actie begonnen. Ook hier is ruim 500.00 euro in een unit bijeen gebracht.Ondanks dat ze zelf niet veel hebben doen ze het toch maar. Zo zie je maar weer voor de meesten geld een grote bek maar o zo`n klein hartje. Ja, ook ik ben beren trots op onze boefjes.

• monique

Sorry vind het nogal grappig. Zijn het toevallig mensen die vast zitten voor inbraak of diefstal. En ze hebben al zo weinig. Altijd nog meer als die mensen in Azie met een weekloon terwijl je vast zit.

• Joep

En dus is het mooi dat ze geven aan mensen die nog minder hebben dan zijzelf.

groeten, Joep

• Xynyx

Helemaal mee eens, Joep…..

Haha, Marleen, inderdaad een goeie bak….. :-D Als je nagaat dat hrt nirt uitmaakt waarvoor je zit ! Geld heb je immers ECHT niet teveel gedurende detentie…..;-)

Helemaal om te gieren is het, te weten dat de grootste misdadigers, en wel die met het meeste geld, die mensen zijn die zich verrijken ten koste van anderen…..

Lachen, meid !

groetjes, Anne-Marie

• Xynyx

Oeips, dit betreft niet “Marleen”, maar Monique……..

Overigens moest ik inderdaad GIEREN van het lachen, omdat er in de getroffen landen meteen een lucratieve handel in kindertjes werd bedreven…….

Om nog maar te zwijgen van die mensen die hier in NL zijn veroordeeld wegens het misbruik dat zij tijdens hun vakantie hebben gemaakt van kinderen uit ( veelal diezelfde getroffen ) de getroffen landen, ja, ECHT lachen…..

Oh, en laten we vooral die toeristen niet vergeten, die ( tja, tenslotte hebben ze daar keurig voor betaald !! ) gewoon weer rustig naar het strand gingen terwijl anderen de lijken ruimden…….. DAT vond ik nou werkelijk om te GILLEN !!!!

JIJ toch zeker OOK !??

Hahahahaha,hihihi………. En DAAR komt dat bajes-geboefte, allemaal inbrekers en dieven ( uiteraard ) , om een duit in het zakje te doen van giro 555…..

Hou OP, meid, ik kom NIET meer BIJ…………

Anne-Marie

• djali

hahahah idd we hebben natuurlijk alleen maar van dit soort mensen hier…. en nergens anders ;-)