wie weet dit????

• dolfijn

hallo,

ik ben op zoek naar informatie over de poi de marstal in zeeland, weet iemand hier iets van ????

alvast bedankt

• Joep

Ik kan het nu niet vinden, omdat de site van dji eruit ligt. Ik kijk morgen op kantoor even en zet het morgen hier op de site.

groeten, Joep

• Joep

Hallo Dolfijn,

ik heb niets kunnen vinden over POI De Marstal in Zeeland.

De enige inrichting in de provincie Zeeland is:

Locatie Torentijd

Postadres: Postbus 8064

4330 EB MIDDELBURG

Bezoekadres: Torentijdweg 1

4337 PE MIDDELBURG

Tel. (0118) 67 17 00

Fax (0118) 67 18 00

In Noord-Brabant heb je nog het plaatsje Zeeland.

De enige inrichting daar is:

Locatie PCMI De Corridor

Postadres: Postbus 11

5410 AA ZEELAND

Bezoekadres: Brand 75

5411 RW ZEELAND

Tel. (0486) 45 95 00

Fax (0486) 45 32 21

Als je denkt dat toch daar moet zijn, moet je ze maar even bellen.

groeten,Joep

• dolfijn

hallo joep,

ja het is heel raar, het moet liggen in het brabantse plaastje zeeland, maar als ik op dji pagina zoek naar poi krijg ik poi de marstal (oosterhoek) in grave, maar daar is alleen een HVB en in het plaatsje zeeland krijg ik ook de corridor, maar dat is voor jeugd, dus ik hoopte iemand te vinden die er gezeten heeft, want volgens de reclassering ligt het echt in zeeland,

maar toch bedankt voor je zoek tocht

• Joep

Grave heeft ook een HOI en dus misschien ook wel een POI. Bel ze maar en vraag het aan de BSD. Die weten het zeker. Succes verder met je zoektocht.

groeten,Joep

• Jos

POI de Marstal is onderdeel van PCMI de Corridor, dus het nummer van de locatie Zeeland (plaatsje) is het juiste. Het feit dat de Marstal ook in Grave een vermelding heeft ligt aan het simpele feit dat het al een cluster was met de inrichtingen in het plaatsje Zeeland lang voor er in Den Haag over clusters werd gesproken.

Jos

• Annet

dolfijn schreef:

>

> hallo,

>

> ik ben op zoek naar informatie over de poi de marstal in

> zeeland, weet iemand hier iets van ????

> alvast bedankt

als je iets over de Marstal in Zeeland wilt vinden. Kun je het beste bij de gevangenis de Corridor kijken. De Marstal ligt naast de Corridor en maakt volgens mij onderdeel van de Corridor uit.

Het adres van de Corridor is:

Brand 75

5411 RW Zeeland

Het telefoonnummer is: 0486-459500

Als je daar naar toe belt, krijg je meer informatie over de Marstal.

Het enige wat ik over de Marstal weet (maar of dit nu nog zo is???).

Overdag moeten ze werken en in het weekend zijn ze vrij. Ook kregen ze elke avond een uur vrij om te gaan sporten en mochten ze er bellen. (Ik weet niet of dit nu nog steeds zo is).

Groetjes Annet