Nieuw jaar, nieuwe kansen

• Xynyx

Hallo, beste mensen,

voor iedereen wens ik dat het nieuwe jaar enkel goeds met zich meebrengt. Misschien zelfs nieuwe kansen om oude fouten te herstellen !!

Ik hoop jullie allemaal in goede gezondheid aan te treffen in het nieuwe jaar !!

Liefs,

Anne-Marie

• Joep

Daar sluit ik me van harte bij aan. Een voorspoedig neuwjaar voor iedereen en laten we er met z'n allen wat moois van maken.

Joep

• djali

xynyx en natuurlijk ook de rest van de prikker hier op het bord EEN HEEL GOED EN GEZOND 2005 , maak er iets moois van ook zal het soms weer tegen zitten , kop op en het zal lukken…

liefs djali.

• Admin

Iedereen een happy 2005 en dat dit prikbord een gunstige bijdrage kan leveren aan die mensen die dat nodig hebben.

Groeten van de beheerder

• Xynyx

Thanx :-) Voor mij is het zéker een enorme hulp. Nooit geweten dat het gevangeniswezen zo vreselijk ingewikkeld is !

Op zich lijkt het me geweldig om in deze sector te werekn ; zoveel verschillende mensen, uit alle lagen van de bevolking.

Helaas hoor ik van mijn vriend ook verhalen over agressie. Van gedetineerden onder elkaar, maar ook gericht naar het personeel.

Je moet wel met agressie om kunnen gaan. Het lijkt me een enorme kunst om dat ook nog eens op een kalmerende manier te kunnen…. Petje af voor de mensen die dat voor elkaar krijgen !!

Wat leef ik eigenlijk heerlijk rustig, in mijn kleine dorp met mijn hondjes….. En het enige dat ik ooit hoef te doen is één avond per jaar ( oudejaarsavond ) voor ze klaar te staan !!

Liefs, Anne/Marie

• Joep

Buiten de bajes is veel meer agressie dan erbinnen. We realiseren ons allen dat we met elkaar door de tijd heen moeten en dan kan je er maar beter het beste van proberen te maken. Dat besef leeft gelukkig bij de meesten van ons, personeel en gedetineerden

groeten, Joep

• seniorbewa

Ik sluit mij bij de andere aan en wens iedereen een gelukkig en voorspoedig 2005.

Ook sluit ik mij bij Joep aan dat het in de bajes veiliger is als daar buiten.

M.vr.gr.

Johan