of te wel * bad * genoemd…..
Ja, alles mag je weer uitvoeren, het blijven privéeigendommen.
Xynyx, ik kan me je reactie heel erg goed voorstellen, maar zoals al eerder door andere genoemd is heeft iedere inrichting zijn eigen “regeltjes” en soms zijn ze erg naar. Zelf ben ik het er ook niet altijd mee eens. Dan was er nog een tip om foto's aan elkaar te plakken, ik weet niet hoe dat bij andere inrichtingen is maar bij ons worden artikelen die “verlijmd” zijn niet toegestaan dit om de simpele reden dat er dan van alles tussen kan zitten geplakt. Zo krijgen we ook vaak plakwerkjes van de kinderen van een gedetineerde die sneugenoeg niet toe worden gestaan omdat het niet controleerbaar is zonder dat je dat hele knutselwerk uit elkaar moet slopen.
Die opmerking van det tattooeren met de vulpen is duidelijk een voorbeeld van “ik weet dat hij niet ingevoerd mag worden maar weet niet waarom en heb dit eens gehoord” kwestie van niet erg hoge intelligentie van de dienstdoende bewaarder, maar zo heb je ze natuurlijk overal tussen lopen. Ieder bedrijf heeft zo zijn “mindere personeel”.
Maar dat verhaal van die kerstkaartjes begrijp ik niet zo goed. Ieder heeft volgens mij het recht om een kerstkaartje te versturen….. Als hij ze daar niet kan kopen kan je ze toch invoeren… Zolang het controleerbaar is zou daar niets mis mee moeten zijn. Dus gewoon een simpele kaart, geen 3-D of muziekkaarten ofzo maar gewone simpele…. Als dat idd niet mag vind ik raar. Maargoed zal dan wel aan mij liggen.
In ieder geval sterkte met het “beleid”.
Groetjes uk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?