Prangende vraag......

• Joep

Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar zou je hier niet een foto van het resultaat kunnen plaatsen? Je hebt me nu wel heel nieuwsgierig gemaakt?

groetjes, Joep

• seniorbewa

Hoi Anne-Marie,

Ook ik ben nieuwsgierig geworden naar het resultaat. welke kleuren ga je gebruiken.

Dank je dat je je proces wilt uitstellen tot wij met pensioen zijn, alleen ben ik bang dat als ik zover ben er geen pensioen meer is, heb je dan nog een plaatsje voor me in het bushokje.

Groetjes Johan.

• Xynyx

OKe, zo kan 'ie wel weer heren !! ( streng kijkend ) Eerst moet ik rekening houden met jullie baantjes, en ga ik akkoord te wachten tot aan jullie pensioen…….

Dus heb ik de hele opzet van de petitie maar weer gewist, en zoek vrede met het idee om maar een paar jaartjes te wachten met samenwonen omdat jullie baas zoiets niet toestaat in zijn appartementen-complexen ( welk systeem overigens nogal complex is ) van pure frustratie moet ik dan maar weer midden in de nacht met mijn spuitbusjes de straat op om in het diepste geheim het enige bushokje dat mijn w.plaatsje rijk is te gaan bespuiten…….

GAAN DE HEREN NOG EEN STAPJE VERDER ! Jawel, hoor, ze willen het resultaat zien !! En als overtreffende trap waagt één van jullie het zelfs me te vragen dat rothokje met me te mogen delen……. ???????

DON'T PUSH YOUR LUCK, heren…… ECHT niet !! Ik heb er een jaar over gedaan om dat rothokje te vinden, en dan moet ik het nog delen ook ?? SCHANDE !!

Euh… Ik bedoel maar ; je kunt een mens ook te ver drijven, he ? Of willen jullie graag dat ik nog een stapje verder ga en het enige station bezoek ( zie je me al fietsen, midden in de nacht ? ) dat binnen een omtrek van 20 km van mijn plaatsje ligt om daar dat ene boemeltje te gaan versieren ?Jullie worden hartelijk bedankt !

Overigens loopt dat rottreintje met deze temperaturen ook nog slechts wanneer minstens 20 ( mannelijke ) passagiers het ding aanduwen . ( ja, sorry, heren, het merendeel van de achterblijvers is nu eenmaal vrouwelijk en die duwen niet ).

Sorry heren, het is al moeilijk genoeg om letterlijk in de achterhoek te wonen…….

Zoals mijn zoon terecht opmerkte, toen ik vol trots vertelde dat wij wel mooi over 200 km onafgebroken ruiterpad beschkken-“Fijn, en wat heeft mijn auto daar aan ?”

Tja……… ( lig bijna in tranen !! )

liefs, Anne-Marie

( die enkel een maas in de wetgeving dacht te hebben ontdekt )

• seniorbewa

Hoi Anne-Marie,

In het kader van de bezuinigingen is dadelijk mijn pensioen weg bezuinigd, en heb ik misschien geen plekje meer. Ik snap wel dat je niet je bushokje wilt delen, maar de gedetineerden moeten nu ook hun cel delen. Misschien wordt het delen van een bushokje dan ook wel verplicht, dankzij de regering.

Ik denk overigens dat het station al is besproken.

• Xynyx

Hai senior,

bij navraag bleek dat het station inderdaad al is bezet :(. En wel door de enige zwervende junk uit de wijde omgeving..

Daarop heb ik de maten van het bushokje opgemeten ; wanneer je niet langer bent dan 1.75 m, kun je er wellicht in.

Voorlopig ben ik gelukkig nog in het bezit van een woning, dus….. Voel je vrij en geneer je niet !! Ik heb er vast een kerstboom van de middenstand naast gezet. Wel wat kaal, maar ach, beter dan niets, wel ?

Ondertussen heb ik er ook een potje neergezet, waar mensen op vrijwillige basis een kleine bijdrage in kunnen deponeren. ( wat ben ik sociaal, he ? )

Hey, prettige kerstdagen,

Anne-Marie