hasjsmokkel.

• ````Linda````

Ik heb een vraagje .wat kun je krijgen voor hasjsmokkel 8.739.50 gram dus iets meer dan 8 en half kilo!!Hij is nog nooit in aanraking geweest met de politie.

ÿlvast bedankt

• Joep

Dat hangt er vanaf in welk land.

• ````Linda````

In nederland sorry had ik er niet bij gezegd!!

Ik hoop dat ik nog wat hoor alvast bedankt!

• Sip

Dan kan hij binnen een jaar wel weer een misdaad begaan

• ````Linda````

??????? hahah zielig hoor!!!!Sip schreef:

>

> Dan kan hij binnen een jaar wel weer een misdaad begaan

• Alkien

Hoi Linda,

Ik begrijp je vraag hoor, alleen denk ik dat als je dit weten wilt het misschien meer een vraag is voor de advocaten pagina.

Ik verwacht zoals je nu ziet niet echt een serieus antwoord hier in deze.

Het nummer van de advocaten pagina is 844.

Groet,

Alkien.

• Jamola

Beste Linda,

Ik vind zo ie zo de mensen die “vreemd” reactie's geven op jou een antwoord zo zielig eigenlijk. Ik vraag me af of deze mensen werkelijk niets anders tedoen hebben! Vreselijk.

voor ongeveer 8,5 kilo hasjsmokkel in Nederland, is de straf erg klein. En zeker dat wanneer de persoon nooit in aanmerking is gekomen met justitie.

Tel de coffeeshops op de dam in Amsterdam bij elkaar dan zul je zeker ongeveer op 30 kilo komen.

Het is legaal om zoveel jointjes te kopen als je wil. Maar als iemand in de handel zit dan krijgt hij straf, je kan ook denken. Ach die jongen, bezorgt die enkelen honderden coffeshops in Nederland werk.

De straf zal niet meer bedragen dan 8 maanden, en er gaat 2/3 + voorarrest van de eis af.

Succes. En laat die persoon nou nooit meer de zelfde fouten maken. Zonde. Laat die cofeeshops zelf voor de drugs zorgen.

• Jamola

En weet jullie eigenlijk dat in zoveel medicijnen drugs zit!!!

• Alkien

Ja en ???? Dat heeft hier niets mee te maken.

• RIAA

Jamola ja zielig he die reacties bah maar denk je echt 8 maanden das best veel vind ik maar ja we wachten maar af ben beniewd wat hem nog te wachten staat.

bedankt meid!