Terugkeer in de maatschappij

• Xynyx

Hey, Shanneke,

probeer jezelf toch niet schuldig te voelen ! Ik weet dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is ; sommige mensen hebben nou eenmaal een sterk ontwikkeld geweten, anderen geen…. Daarmee wil ik geenszins insinueren dat je vader geen geweten of een minder ontwikkeld geweten heeft ! Het doet er niet toe WAT hij gedaan heeft ; hij heeft in elk geval beseft dat wat hij deed niet goed was. Anders had hij het niet geheim gehouden voor jullie ?? Kijk, als hij er over had verteld, waren jullie niet zo geschokt. Dan had je er immers ook op kunnen rekenen dat het ooit uit zou komen.

Natuurlijk ben je boos op je vader ! Van al die mooie toekomstplannen komt nu even helemaal niets ! Verdorie, het hele gezinsleven staat inderdaad even helemaal stil !! DAT is een resultaat van zijn daad. En nee, hij had het recht niet om die daad te begaan, en ook niet om jullie aller leven zo op de kop te zetten !!

Toch hou je van die man, en ook dat is logisch. Maar het gevoel van verraad dat hij heeft gepleegd jegens jullie hele gezin…. ?? Dat zal ongetwijfeld nog wel even blijven.

Datzelfde heb ik ook naar mijn vriend. Echt, afgelopen zaterdag had ik er ECHT geen zin meer in. Al mijn gevoelens kwamen eruit, en dat over de telefoon, terwijl je gesprekken kunnen worden meegeluisterd/opgenomen…… Die rotvent :-) van me

Toonde uitgerekend enkel begrip…. RAZEND werd ik ervan !! Maar het deed me ook weer erg goed, te merken dat hij beseft dat zijn daad meer gevolgen had en heeft dan enkel zijn arrestatie en de onvermijdelijke straf. SHIPS !! Had hij nou maar zelfbeklag getoond, dan had ik tenminste WOEST kunnen worden !! Maar een van zijn eigenschappen waar ik voor viel en val is nu eenmaal dat hij karakter heeft. Verdomd moeilijke vent ! :-D

Hey, ken je d site : http://groups.msn.com/HARTachterslotengrendel ??

Ga daar eens kijken, en ontdek dat die wirwar aan gevoelens door het merendeel der partners/familieleden wordt gedeeld…..

Sterkte, meiske !!

Liefs, Anne-Marie

• Xynyx

Yep, jullie zijn beslist scheetjes :-)

• Shanneke

heel erg bedankt voor die site, heb me gelijk aangemeldt

liefs

• Xynyx

Graag gedaan, meiske !!

Op die site vindt je ook mijn msn, voor het geval je me eens wilt spreken

L2U2

Anne-Marie