belkaarten

• djali

mitch,

de belkaarten gewoon afgeven zal niet lukken, maar als je idd gewoon een eurocitty kaart b.v koop dan kan je idd het inbel nr en code ervan op een papiertje schrijven en die aan hem geven, maar wat er al vaker hier op het bord is gezet, vraag het ff na of ze van daaruit met een andere kaart kennen bellen want bij sommige plaatsen zijn de telefooncellen er niet op aangepast.

zo'n eurocitty kaart kan je kopen bij elke toko winkel over het algemeen maar er zijn ook wel andere kaarten te koop let alleen op dat er wel veel belminuten binnen nl opzitten want dat verschild nog al per kaart, en eurocitty is een van de beste vandaar..

suxxes djali.

• mitch

hallo allemaal,

Even nog een vraag waar kan je die kopen er staat toko maar kan je die ook bij een sigarettenboer kopen??? Want mijn moeder gaat waarschijnlijk morgen naar hem toe en wil hem dan z'n kaart geven.

alvast bedankt voor de reacties.

• mitch

nou ik heb gebeld naar Arnhem en ze konden me niet vertellen of ze die kaarten daar konden gebruiken… Dus dat schiet lekker op NOT

• djali

vreemd…. maar maby als je vriend zelf nog beld kan hij het aan zijn mede mensen vragen die weten het zekers wel.

en een toko is een winkel waar ze buitenlandse eten enz verkopen. bij een sigarenboer.. geen idee wat ze daar wel of niet verkopen. en vergeet niet de belkaarten kan je niet zo afgeven alleen het inbel nr en code ervan zet die op een papiertje en paas die door.evt.kan je natuurlijk ook telefonisch doorgeven op het moment dat hij je weer beld. dus hoeft het niet op een dag aan te komen.. en je kan altijd vanuit de inrichting collect bellen als die eens geen kaart zou hebben maar goed weet niet of jij voor die kosten wilt opdraaien is maar een extra optie.

djali.