belkaarten

• Rebecca

Kan iemand mij vertellen welke telefoonkaarten gebruikt worden. Ik hoorde iets over een lipskaart, maar kan er helemaal niets over vinden op internet. Ook niet dus waar ik die dingen kan kopen.Er moet dus gebeld worden vanuit de gevangenis naar mijn mobiele telefoon. Met een kaart. Wie helpt mij?

• Alkien

Eurocity, dat is de meest gebruikte. Kun je bij elke belwinkel wel kopen.

groetjes,

Alkien.

• Hyperactief

FF een aanvulling Alkien, zal Rebecca eerst ff moeten navragen, omdat sommige telefooncellen de mogelijkheid van deze kaart (Het inbelnummer) geblokkeerd hebben. Maar er van uit gaan dat het kan, is dit de beste met veel beltegoed die er te koop is, is te koop in de meeste belwinkels. Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Ja je hebt gelijk, thnx, had ik even niet aan gedacht. ;)

• Rebecca

Hey!!Bedankt voor de reacties!! Het betreft in dit geval een telefoon vanuit de Koepel in Breda.

• Hyperactief

Hey!!Bedankt voor de reacties!! Het betreft in dit geval een telefoon vanuit de Koepel in Breda. Aldus : Rebecca.

Geen dank Rebecca, laat het wel ff voor de zekerheid navragen bij overige gedetineerden of het daar mogelijk is, als die kaart daar gebruikt wordt is dat algemeen bekend. Succes en Groetjes v Hyperactief

• djali

jullie hebben het over bel winkels maar vaak zijn er diverse kaarten te koop ook bij bijna elko toko winkel probeer eens…….. en idd eurocity is een hele goede kaart met de meeste bel minuten binnen nl…

succes

• Alkien

Ja Belwinkels en Internetcafe's, en misschien wat jij zegt ook wel. Dit is waar ik ze wel gehaald heb.

Ik denk dat het nu wel lukken gaat. ;)

Groet,

Alkien.

• Hyperactief

THNX voor de aanvulling djali. Groetjes v Hyperactief