budgetkaarten

• Xynyx

Hai Jos en andere bewaarders,

zou een van jullie kunnen vertellen waarom budgetkaarten bij de ene inrichting wel en bij de andere niet worden geblokkeerd ?

groetjes, Anne-Marie

• Jos

Hallo Anne-Marie,

Dat ligt aan KPN. Bepaalde telefooncellen krijgen software problemen bij gebruik van budgetkaarten. Daar waar nieuwe telefooncellen of nieuwe software door KPN wordt geinstalleerd zou de budgetkaart in principe gewoon kunnen werken. Het heeft dus niets met inrichtingsbeleid te maken.

Jos

• Jos

Overigens ter aanvulling: bij de intrede van de budgetkaart ging het wel om inrichtingsbeleid in veel inrichtingen. Dit om ongewenste handel tegen te gaan maar daar zijn de inrichtingen inmiddels weer van teruggekomen. Omdat het uberhaupt oncontroleerbaar bleek.

Jos

• Xynyx

Hai Jos,

hartelijk dank voor de uitleg ! Mijn vriend en ik vroegen ons nl inderdaad af waar de oorzaak ligt.

Nou ja, in elk geval heb ik hem vanmiddag weer even kunnen bezoeken ( voor het eerst weer in 4 maanden, gezien de afstand en de onkosten ) en zijn we weer even erg gelukkig !

Groetjes, Anne-Marie

• djali

pff mag ik vragen dan anne marie waar jij bent en hij is, zodat de afstand zo groot is?? want het lijkt me echt heel erg om maar zo weinig maar op bezoek te kunnen..

zijn er geen mogelijkheden? dat je hem vaker kan bezoeken?? oplossingen

groetjes djali.

• Xynyx

Hai Djali,

ja, hoor, dat mag je :-) .. Ik woon in de achterhoek, moet vanuit mijn woonplaats met de bus naar Winterswijk, waar ik het boemeltje naar Zutphen kan pakken, waar ik moet overstappen op de trein naar Nijmegen. Daar kan ik overstappen op de ( hopenlijk intercity ) naar Maastricht, waar mijn vriend zit. Deze reis duurt zo'n 4½ uur. Wanneer ik wordt gebracht door een vriend, met de auto, doen we er maar 2½ uur over. Dat scheelt een stuk…..

Nu zit ik echter ook nog met een nestje pups ( 9 stuks ) die hun verzorging nodig hebben, EN mijn werk. Mijn baas houdt zoveel mogelijk rekening met me, maar meer dan hij al doet kan ik niet van hem vragen. WIL ik overigens ook niet ; het is immers niet zijn probleem.

Hoeveel ik ook van mijn vriend hou ; hij had zich gewoon aan de wet moeten houden.

groetjes, Anne-Marie

• djali

nee dat klopt dan idd. en het ergste is dat de bezoeken meestal door de weeks zijn dus jah dan blijven er niet veel opties over als je ook nog werkt. maar het is natuurlijk wel een optie om al overplaatsing aan te vragen zodra het kan, want deze afstand is gewoon echt te gek natuurlijk. dan kan je hem wel vaker bezoeken en dat zal voor jullie beiden veel goed doen.

suxxesss ermeeee houd de moed erin.

djali.