Stelling: Het gevangenis leven moet sterk versoberd worden!
Oke,
er zal ongetwijfeld genoeg zijn om op te bezuinigen. Gelukkig zijn er ook vreselijk veel mensen die dat kunnen vertellen.
Jammer genoeg zijn er zo weinig mensen die concreet kunnen vertellen WAAR op bezuinigd zou kunnen worden. Of is dit ook juist de bedoeling en wordt er gewoon getracht om mensen op de kast te jagen ??
Grtz, Anne-Marie
Hai Jos,
goede vraag van je ! Kijk, mijn vriend denkt genoeg na. Hij heeft altijd keihard gewerkt, om te krijgen wat hij hebben wilde. Nu wacht hij gewoon op zijn straf.
Hij klaagt niet, vindt het geheel terecht dat hij gestraft gaat worden. Maar buiten dat dagelijkse telefoontje van hem aan mij en het “baantje” dat hij heeft, heeft hij niets.
Ik ben allang blij wanneer ik hem eens inde zoveel maanden kan bezoeken.
En nu dan inderdaad weer de vraag : WAAROP ??
liefs, Anne-Marie
Men zou bv de situatie gelijk kunnen trekken aan gevangenissen in vele andere landen en dan met name die in noord Afrika. Ik bedoel dan 20 man op een kamer waar 5 man kunnen slapen en het thuisfront activeren om geld over te maken voor voedsel. Het geklaag van gevangenen hier ergert mij mateloos, ze moeten gewoon geen misdaden begaan dan komen ze ook niet in dat semihotel. Verder valt het mij op dat gevangenen wel klagen over in hun ogen slechte verzorging, maar ik heb nog nooit een gevangene horen roepen dat hij diep en dan ook diep spijt heeft van het door hem/haar misdane. De slachtoffers interseren hen dus totaal niet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?