Yes de beperkingen zijn opgeheven!
Ben op bezoek geweest en weet eindelijk waarom hij zit… Dinsdag moet die voorkomen maar ze houden de zaak aan wat wil zeggen dat hij nog geen straf te horen krijgt… wie weet hoelang ze dit mogen volhouden??
En voor 1 auto zetten ze hem in beperking? Of loopt het in de tientallen en zit er een bende achter? Het belangrijkste motief om een arrestant in peberkintg te zetten is te voorkomen dat zijn handlangers middels zijn aanwijzingen bewijs kunnen wegmoffelen of anderzijds dat de verdachte zelf met gegevens van anderen verkregen zijn verklaring aan kan passen.
Ja voor 1 auto zetten ze hem in beperking, dat hebben ze inderdaad gedaan zodat er geen bewijs weggemoffeld kon worden!
Maar inderdaad wat wil je nou met deze informatie? Jammer he dat je niet een massamoordenaar hebt ontdekt ofzo? Misschien de volgende keer toch maar nadenken voor je een conclusie trekt…
Hoi D,
Ben het wel een beetje met Sip eens, maar ik ben heel blij voor jou dat er geen gruwelijk gewelds of zeden delict is gepleegd door hem!!! 100 gestolen auto's zijn voor een partner makkelijker te verwerken dan 1 moord of verkrachting lijkt mij???
Nou D, sterkte nog ff want je weet eigenlijk nog steeds niets
Hoi Beaugie!
Dank je voor je reactie… en inderdaad, het is niet goed wat hij heeft gedaan maar beter dit dan een gruwelijke daad!
Ik weet inderdaad nog niks.. morgen is de zaak maarja die is aangehouden dus ik hoor alleen wat er op zijn dagvaarding staat en hoelang de zaak aangehouden wordt en dat is het dan.. wel klote maarja!
Duim voor me
Liefs D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?